“Excellent”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
K+K Hotel Maria Theresia
Beoordeeld als nr. 41 van 359 hotels in Wenen
26 mei 2017 beoordeeld

Het was een echte aanrader, wij gaan deze keten nog reserveren, in een andere stad. Het was echt top.
De kamer was netjes en proper. Weinig hinder van lawaai.
Het eten was lekker, veel keuze en netjes opgediend.

• Verbleef: Mei, 2017, reisde met familie
Nina W, General Manager van K+K Hotel Maria Theresia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 mei 2017

Thanks for the perfect review!

We're delighted to hear that you had an excellent stay with us! It's wonderful that you enjoyed your room as well as the food! We're looking forward to seeing you again soon for another amazing experience.

Thanks for sharing and have a fantastic day!

13 december 2016 beoordeeld

Ik verbleef met collega's 3 dagen in dit hotel(een aanrader) de ligging is geweldig,trams ,bussen zijn op loopafstand,Wij hebben genoten? door de goed verbinding hebben wij alles kunnen bezoeken
wat op onze lijst stond.

• Verbleef: December, 2016, reisde met vrienden
18 september 2016 beoordeeld

Een goed gelegen hotel, dicht bij de metro zodat je gemakkelijk Wenen kan verkennen..Mooi ontbijtbufffet, comfortabele kamers, elke dag netjes gepoetst. Mooie bar. Veel restaurants in de buurt.
Ideaal hotel om Wenen te verkennen.

• Verbleef: September, 2016, reisde met vrienden
11 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een fijn hotel met goede kamers. Wij hadden executive rooms geboekt en dat beviel prima. Ruime kamer met voldoende opberg ruimte. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Een klein minpuntje, het ontbijt mag wat meer variatie hebben. Iedere dag hetzelfde beleg en geen harde broodjes. Zeker voor herhaling vatbaar.

Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
9 juni 2016 beoordeeld

Wat getwijfelt aan de score voor dit hotel.
In de plus: zéér goede locatie, zeer goed ontbijt met (meestal) vriendelijk zaalpersoneel, rustig gelegen, dicht bij het openbaar vervoer, redelijk ruime kamer (met mooi zicht, op de zesde verdieping)
In de min: onvriendelijke (oudere) baliemedewerkster (gelukkig maar één), de tapis plein in de kamer (waarom is dat zo vaak in hotels?), klein beetje schimmel in de badkamer (voegen aan het bad)... voor die prijs!
Over het het algemeen toch een aangenaam verblijf

• Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
KKHotelMariaTheresia, Verkaufsleiter van K+K Hotel Maria Theresia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juni 2016

Dear Dirk, thank you so very much for kindly writing your feedback, please apologize for not answering in Dutch. We are pleased to read that you enjoyed the good location and our breakfast, sad to hear that our service at the front desk didn´t meet your expectations, you can be asured that we are already trying our best to solve this issue. Hope to welcoming you back again in Vienna & best regards, your K+K Team

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Wenen bekeken
Mariahilf
Hotel Das Tyrol
nr. 4 van 359 in Wenen
1.552 beoordelingen
Prijzen weergeven

In K+K Hotel Maria Theresia geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over K+K Hotel Maria Theresia

Adres: Kirchberggasse 6-8, Wenen 1070, Oostenrijk
Telefoonnummer:
Locatie: Oostenrijk > Wenen > Wenen > Neubau
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 14 familiehotel in Wenen
Nr. 17 zakenhotel in Wenen
Nr. 23 romantisch hotel in Wenen
Nr. 33 luxe hotel in Wenen
Prijsklasse: 83 € - 199 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — K+K Hotel Maria Theresia 4*
Aantal kamers: 132
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Thomas Cook International AG, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij K+K Hotel Maria Theresia met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
k Hotel Maria Theresia
k Hotel Vienna

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?