K+K Hotel Maria Theresia
  • Fitnesscentrum
  • Spa
FilterenAlle talen
13 december 2016 beoordeeld

Ik verbleef met collega's 3 dagen in dit hotel(een aanrader) de ligging is geweldig,trams ,bussen zijn op loopafstand,Wij hebben genoten? door de goed verbinding hebben wij alles kunnen bezoeken
wat op onze lijst stond.

• Verbleef: December, 2016, reisde met vrienden
18 september 2016 beoordeeld

Een goed gelegen hotel, dicht bij de metro zodat je gemakkelijk Wenen kan verkennen..Mooi ontbijtbufffet, comfortabele kamers, elke dag netjes gepoetst. Mooie bar. Veel restaurants in de buurt.
Ideaal hotel om Wenen te verkennen.

• Verbleef: September, 2016, reisde met vrienden
11 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een fijn hotel met goede kamers. Wij hadden executive rooms geboekt en dat beviel prima. Ruime kamer met voldoende opberg ruimte. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Een klein minpuntje, het ontbijt mag wat meer variatie hebben. Iedere dag hetzelfde beleg en geen harde broodjes. Zeker voor herhaling vatbaar.

Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
9 juni 2016 beoordeeld

Wat getwijfelt aan de score voor dit hotel.
In de plus: zéér goede locatie, zeer goed ontbijt met (meestal) vriendelijk zaalpersoneel, rustig gelegen, dicht bij het openbaar vervoer, redelijk ruime kamer (met mooi zicht, op de zesde verdieping)
In de min: onvriendelijke (oudere) baliemedewerkster (gelukkig maar één), de tapis plein in de kamer (waarom is dat zo vaak in hotels?), klein beetje schimmel in de badkamer (voegen aan het bad)... voor die prijs!
Over het het algemeen toch een aangenaam verblijf

• Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
KKHotelMariaTheresia, Verkaufsleiter van K+K Hotel Maria Theresia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juni 2016

Dear Dirk, thank you so very much for kindly writing your feedback, please apologize for not answering in Dutch. We are pleased to read that you enjoyed the good location and our breakfast, sad to hear that our service at the front desk didn´t meet your expectations, you can be asured that we are already trying our best to solve this issue. Hope to welcoming you back again in Vienna & best regards, your K+K Team

30 april 2016 beoordeeld

Afgelopen week hebben wij hier 4 dagen doorgebracht tijdens onze stedentrip Wenen.
Hotel ligt net achter het Museum kwartier bij het Volkstheater, dus op loopafstand van het oude centrum. Wij hadden eerst een kamer op de 6e, maar omdat we beide roken, had ik gevraagd of er een kamer met balkon beschikbaar was, dit was geen enkel probleem en prijs bleef hetzelfde, top service! Keurige nette kamers, van alle gemakken voorzien. Hele hotel heeft perfect gratis wifi, daar kunnen andere hotels van leren. Ontbijtbuffet is perfect, en als er iets op is wordt dat direct geregeld! Kortom ons verblijf hier was echt perfect te noemen.

Kamertip: Mocht je roker zijn, dan is een kamer op de 4e met balkon een uitkomst!
  • Verbleef: April, 2016, reisde met een partner
KKHotelMariaTheresia, Manager van K+K Hotel Maria Theresia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 mei 2016

Dear Flyingtom75, a big thank you for sharing your great review with other travellers and for choosing the K+K Hotel Maria Theresia for your recent trip to Vienna! It is such a pleasure to read your detailed feedback about our service - you can be asured that we´d be happy to welcoming you back in the future. Best regards from Vienna, your K+K Team