Beoordeeld op 26 mei 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel, net buiten het centrum, richting Schönbrunn. Heerlijk bio-ontbijt en verder ook duurzaam. Vriendelijk personeel. Fraaie binnentuin om bij mooi weer te ontbijten en 's avonds nog even lekker te zitten. Openbaar vervoer en hop on hop off-bus op loopafstand. Kortom: een aanrader!

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 28 april 2018 via mobiele applicatie

Boutiquehotel Stadthalle is een prima hotel om Wenen te bezoeken.
Wij hadden de comfort kamer. De kamers zijn ruim van opzet en alle voorzieningen zijn aanwezig. De ‘natte cel’ is een zeer slim uniek design. Alles heeft een minimale afmeting in de hoek van de kamer. Goede douche met glazendeur, prima wastafel hetgeen is afgescheiden door een gordijn ;-)
De kamer is voorzien van goed zitje en een 2 persoonsbed. Bedden doen stevig / hard aan, maar we hebben er heerlijk geslapen.
Ontbijt is redelijk standaard maar er is voldoende keus, verschillende soorten brood en thee. Ook het personeel en bediening zijn zeer vriendelijk.
Hotel is helaas niet in het centrum, wij namen meestal de tram (49 of 9) of de Metro (U3) is nog geen 10 min. Lopen.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 24 december 2017 via mobiele applicatie

Fijn hotel Ook als je niet de duurste kamer neemt krijg je waar voor je geld. Schoon, ruim en een luxe uitstraling. Het ontbijt is erg goed en voldoende keuze. Goede ligging om met het openbaarvervoer de stad te verkennen. Parkeergelegenheid tegenover waar de auto veilig kan staan.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 23 december 2017 via mobiele applicatie

Toen ik dit hotel boekte, was ik in eerste instantie een beetje sceptisch. Zijn gewend om 4 sterren of hoger te boeken. Maar wat een heerlijk hotel. Schone kamer, heel verzorgd. Het ontbijt was prima en de mensen van het hotel zijn heel vriendelijk. Wij hebben 4 dagen ontzettend genoten. Dit hotel raden wij ten zeerste aan. Een topper!

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 12 november 2017 via mobiele applicatie

Net terug uit Wenen. We hebben hier 3 overnachtingen gehad. En ik moet eerlijk zeggen: dit hotel is eigenlijk gewoon heel goed. Zeer vriendelijk personeel, schone en nette kamers, prima ligging t.o.v. het centrum, schone badkamer/wc enz enz. Van het ontbijt had ik meer verwacht, maar dat zegt meer over mij dan over het ontbijt. Het bio en ecologische hoeft van mij niet zo. Kortom: ik zou dit hotel zeker aanbevelen!

Datum van verblijf: november 2017