“Goed hotel met conferentie mogelijkheden”
Beoordeling van Vienna Marriott Hotel

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Vienna Marriott Hotel
Beoordeeld als nr. 61 van 359 hotels in Wenen
7 oktober 2016 beoordeeld

Goed hotel met conferentie mogelijkheden, Voldoende zalen om een goede conferentie te houden. Wifi is gratis beneden. In de kamer moet je betalen.
Ontbijt / lunch is uitstekend en een aanrader, Op de kamer een groot scherm

Kamertip: 6e etage is rustig
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Oktober, 2016, reisde voor zaken

19 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel is perfect. Zeer vriendelijk personeel. Mooie ontbijtzaal met uitzicht over het park. Met name de senior mijnheer die je welkom heet in de ontbijtzaal verdient een pluim. Hij is intrinsiek gemotiveerd om je echt een goed gevoel te geven alsof hij de eigenaar is. In ketenhotels kom je dat vaak niet meer tegen. Mijn complimenten.

Verbleef: Februari, 2016, reisde voor zaken
13 augustus 2015 beoordeeld

mooi hotel, maar wel een beetje gedateerd, veel messing en glimmend hout.
zeer vriendelijk personeel,
mooi en goed verzorgd ontbijt,
de kamers zijn van een mooi formaat, maar wel met rustikale meubels, het bed is zeer prettig om in te slapen,
de gym is wat klein en het zwembad is erg klein,
betaald wifi is natuurlijk een achterhaald gebeuren voor zo een hotel. niet van deze tijd

• Verbleef: Augustus, 2015, reisde voor zaken
18 mei 2015 beoordeeld

Dit hotel is centraal gelegen; in 10 minuten lopen ben je midden in het centrum. De kamer is ruim, proper en voorzien van alle benodigdheden, o.a.kluisje, waterkoker met thee/koffie, strijkplank en -bout, ijskast, ijsemmer die je op de gang zelf kunt vullen met ijsklontjes uit de tap, alle gangbare TV-zenders op de breedbeeld TV. Al deze zaken waardeer ik ten zeerste. Het ontbijt is heel erg goed verzorgd en compleet! Al met al een toplocatie als je Wenen wilt ontdekken.

Kamertip: Wij hadden kamer 508, voorzien van 2 grote bedden.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2015, reisde met een partner
12 januari 2014 beoordeeld

Super hotel, al zijn we dit gewoon van Marriott. De zeer centrale ligging maakt dit stadshotel zeer interessant. Gedurende de jaarwissel alles te voet bezocht.
Mooie kamers. Zeer vriendelijk onthaal. Super vriendelijke medewerkers.
We hebben echt genoten van ons verblijf.

• Verbleef: Januari, 2014, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Wenen bekeken
Le Meridien Vienna
InterContinental Wien
nr. 72 van 359 in Wenen
2.079 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Vienna Marriott Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Vienna Marriott Hotel

Adres: Parkring 12a, Wenen 1010, Oostenrijk
Locatie: Oostenrijk > Wenen > Wenen > Innere Stadt
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 32 familiehotel in Wenen
Nr. 38 zakenhotel in Wenen
Nr. 45 luxe hotel in Wenen
Nr. 62 romantisch hotel in Wenen
Prijsklasse: 125 € - 277 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Vienna Marriott Hotel 5*
Aantal kamers: 328
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Marriott, Hotels.com, Ctrip TA, Expedia, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Vienna Marriott Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Marriott Vienna
Vienna Marriott

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?