Vienna Marriott Hotel
137 US$
145 US$
137 US$
  • Roomservice
Renaissance Wien Hotel(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
87 US$
402 US$
297 US$
  • Zwembad
Besparingsmelding! 25% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 25% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 394 US$ per nacht.

19 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel is perfect. Zeer vriendelijk personeel. Mooie ontbijtzaal met uitzicht over het park. Met name de senior mijnheer die je welkom heet in de ontbijtzaal verdient een pluim. Hij is intrinsiek gemotiveerd om je echt een goed gevoel te geven alsof hij de eigenaar is. In ketenhotels kom je dat vaak niet meer tegen. Mijn complimenten.

Verbleef: februari 2016, reisde voor zaken
13 augustus 2015 beoordeeld

mooi hotel, maar wel een beetje gedateerd, veel messing en glimmend hout.
zeer vriendelijk personeel,
mooi en goed verzorgd ontbijt,
de kamers zijn van een mooi formaat, maar wel met rustikale meubels, het bed is zeer prettig om in te slapen,
de gym is wat klein en het zwembad is erg klein,
betaald wifi is natuurlijk een achterhaald gebeuren voor zo een hotel. niet van deze tijd

• Verbleef: augustus 2015, reisde voor zaken
18 mei 2015 beoordeeld

Dit hotel is centraal gelegen; in 10 minuten lopen ben je midden in het centrum. De kamer is ruim, proper en voorzien van alle benodigdheden, o.a.kluisje, waterkoker met thee/koffie, strijkplank en -bout, ijskast, ijsemmer die je op de gang zelf kunt vullen met ijsklontjes uit de tap, alle gangbare TV-zenders op de breedbeeld TV. Al deze zaken waardeer ik ten zeerste. Het ontbijt is heel erg goed verzorgd en compleet! Al met al een toplocatie als je Wenen wilt ontdekken.

Kamertip: Wij hadden kamer 508, voorzien van 2 grote bedden.
  • Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
12 januari 2014 beoordeeld

Super hotel, al zijn we dit gewoon van Marriott. De zeer centrale ligging maakt dit stadshotel zeer interessant. Gedurende de jaarwissel alles te voet bezocht.
Mooie kamers. Zeer vriendelijk onthaal. Super vriendelijke medewerkers.
We hebben echt genoten van ons verblijf.

• Verbleef: januari 2014, reisde met een partner
7 november 2012 beoordeeld

Het hotel is gelegen tegen over het park waar de goote comp hun stantbeeld hebben het eten is zeer goed de kamers zijn perfect het ont bijt gevarieert en lekker je kan er zeer goede uitstappen doen naar SISI neem daar een ganse dag voor het is per bus je kan ook naar het prater gaan en nog veele andere Wenen is een prachtige stad voor een dag of 10

Kamertip: De kamers met uitzight op het park
  • Verbleef: juni 2012, reisde met een partner