Kaiserin Elisabeth
108 US$
Official Hotel
114 US$
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 128 US$ per nacht.

138 US$
  • Restaurant
Renaissance Wien Hotel(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
104 US$
298 US$
Orbitz.com
  • Zwembad
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 361 US$ per nacht.

16 september 2017 beoordeeld

Hotel is goed gesitueerd dicht bij de Stephansdom. We hebben zonder ontbijt geboekt. In de buurt veel cafe's voor ontbijt zoals Aida of Oberlaa. De concierge is heel behulpzaam en regelt ook taxi's voor naar airport en eventuele sight seeings buiten Wenen. Kamer is iets ouderwets maar schoon. Heb een badkamer met douche gekregen. Geen koffieset apparaat in kamer, wel een koelkast.

• Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
AndreaBernhauser, Marketing & Sales van Kaiserin Elisabeth, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 september 2017

Dear guest,
thank you very much for your kind rieview.
Just to let you know we offer coffee-and tea making facilities in our superior double rooms, further you find there a bathrobe and slippers.
Minibar you can find in all our different room categories.
We hope to welcome you soon again, and beg to remain with kind regards from Vienna

HOTEL KAISERIN ELISABETH
Andrea Bernhauser
Marketing & Sales

1 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfect gelegen in bijna hartje stad.

Hotel wil graag de oude tijden laten herleven, met dames in klederdracht en een zeer hoffelijke receptie.

De kamers zijn okay. Niet meer dan dat. Althans die van mij.
Maar voor €99,00/ kamer incluis goed en uitgebreid ontbijt, wie hoor je dan klagen?!
Eerlijk is eerlijk, ik maakte gebruik van een aanbieding met een non-refundable prijs.

Ik kom terug.

Verbleef: februari 2017, reisde voor zaken
AndreaBernhauser, Marjketing & Sales van Kaiserin Elisabeth, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 februari 2017

Geachte gast,
dank u, we waarderen uw positieve Feedback !
U vindt altijd weer geweldige prijs aanbiedingen. We verheugen ons op uw volgende bezoek aan Wenen ...

Met vriendelijke groeten
HOTEL KAISERIN ELISABETH
Andrea Bernhauser
Marketing & Sales

8 april 2015 beoordeeld

Fantastisch hotel. De ontvangst bij aankomst is heel vriendelijk. Direct alle info die nodig is. Fantastisch ruime mooie kamers met alle comfort, snel en gratis wifi. Heel net hotel, alles is in proper. Heel uitgebreid en lekker vers ontbijt met heel vriendelijke bediening. De ligging is heel gunstig en toch weg van de drukte. Kortom fantastisch. Bij een nieuw bezoek aan Wenen wordt het zeker weer dit hotel voor ons.

• Verbleef: april 2015, reisde met een partner
7 oktober 2014 beoordeeld

Mooi hotel, aardig personeel en prachtige kamer met mooie antieke meubels. We zijn heel prima ontvangen en de kamer werd ruim op tijd klaar gemaakt voor ons. we hadden een hele ruime kamer met drie bedden. Het bijzetbed lag ook prima.Alledrie een lekkere badjas op ons bed!

• Verbleef: september 2014, reisde met familie
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
AndreaBernhauser, Marketing & Sales van Kaiserin Elisabeth, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden