“Goede locatie in centrum”
Beoordeling van Kaiserin Elisabeth

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Kaiserin Elisabeth
Beoordeeld als nr. 32 van 359 hotels in Wenen
16 september 2017 beoordeeld

Hotel is goed gesitueerd dicht bij de Stephansdom. We hebben zonder ontbijt geboekt. In de buurt veel cafe's voor ontbijt zoals Aida of Oberlaa. De concierge is heel behulpzaam en regelt ook taxi's voor naar airport en eventuele sight seeings buiten Wenen. Kamer is iets ouderwets maar schoon. Heb een badkamer met douche gekregen. Geen koffieset apparaat in kamer, wel een koelkast.

• Verbleef: September, 2017, reisde met vrienden
AndreaBernhauser, Marketing & Sales van Kaiserin Elisabeth, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 september 2017

Dear guest,
thank you very much for your kind rieview.
Just to let you know we offer coffee-and tea making facilities in our superior double rooms, further you find there a bathrobe and slippers.
Minibar you can find in all our different room categories.
We hope to welcome you soon again, and beg to remain with kind regards from Vienna

HOTEL KAISERIN ELISABETH
Andrea Bernhauser
Marketing & Sales

1 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfect gelegen in bijna hartje stad.

Hotel wil graag de oude tijden laten herleven, met dames in klederdracht en een zeer hoffelijke receptie.

De kamers zijn okay. Niet meer dan dat. Althans die van mij.
Maar voor €99,00/ kamer incluis goed en uitgebreid ontbijt, wie hoor je dan klagen?!
Eerlijk is eerlijk, ik maakte gebruik van een aanbieding met een non-refundable prijs.

Ik kom terug.

Verbleef: Februari, 2017, reisde voor zaken
AndreaBernhauser, Marjketing & Sales van Kaiserin Elisabeth, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 februari 2017

Geachte gast,
dank u, we waarderen uw positieve Feedback !
U vindt altijd weer geweldige prijs aanbiedingen. We verheugen ons op uw volgende bezoek aan Wenen ...

Met vriendelijke groeten
HOTEL KAISERIN ELISABETH
Andrea Bernhauser
Marketing & Sales

8 april 2015 beoordeeld

Fantastisch hotel. De ontvangst bij aankomst is heel vriendelijk. Direct alle info die nodig is. Fantastisch ruime mooie kamers met alle comfort, snel en gratis wifi. Heel net hotel, alles is in proper. Heel uitgebreid en lekker vers ontbijt met heel vriendelijke bediening. De ligging is heel gunstig en toch weg van de drukte. Kortom fantastisch. Bij een nieuw bezoek aan Wenen wordt het zeker weer dit hotel voor ons.

• Verbleef: April, 2015, reisde met een partner
7 oktober 2014 beoordeeld

Mooi hotel, aardig personeel en prachtige kamer met mooie antieke meubels. We zijn heel prima ontvangen en de kamer werd ruim op tijd klaar gemaakt voor ons. we hadden een hele ruime kamer met drie bedden. Het bijzetbed lag ook prima.Alledrie een lekkere badjas op ons bed!

• Verbleef: September, 2014, reisde met familie
1 week geleden beoordeeld

• Verbleef: December, 2017, reisde met een partner
AndreaBernhauser, Marketing & Sales van Kaiserin Elisabeth, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 dagen geleden

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Wenen bekeken
Hotel Am Stephansplatz
Mercure Vienna First
nr. 39 van 359 in Wenen
492 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Kaiserin Elisabeth geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Kaiserin Elisabeth

Adres: Weihburggasse 3, Wenen 1010, Oostenrijk
Telefoonnummer:
Locatie: Oostenrijk > Wenen > Wenen > Innere Stadt
Voorzieningen:
Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 7 familiehotel in Wenen
Nr. 7 luxe hotel in Wenen
Nr. 24 romantisch hotel in Wenen
Nr. 35 zakenhotel in Wenen
Prijsklasse: 134 € - 218 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Kaiserin Elisabeth 4*
Aantal kamers: 63
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Thomas Cook International AG, Expedia, Booking.com, Ctrip TA, Hotels.com, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Kaiserin Elisabeth met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Kaiserin Elisabeth Vienna
Kaiserin Elisabeth Hotel Vienna

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?