Kaiserin Elisabeth
  • Zwembad
145 US$
137 US$
  • Roomservice
Renaissance Wien Hotel(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
87 US$
Renaissance Hotels
107 US$
Orbitz.com
Palais Hansen Kempinski(Wenen)
360 US$
  • Zwembad
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 402 US$ per nacht.

1 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfect gelegen in bijna hartje stad.

Hotel wil graag de oude tijden laten herleven, met dames in klederdracht en een zeer hoffelijke receptie.

De kamers zijn okay. Niet meer dan dat. Althans die van mij.
Maar voor €99,00/ kamer incluis goed en uitgebreid ontbijt, wie hoor je dan klagen?!
Eerlijk is eerlijk, ik maakte gebruik van een aanbieding met een non-refundable prijs.

Ik kom terug.

Verbleef: februari 2017, reisde voor zaken
AndreaBernhauser, Marjketing & Sales van Kaiserin Elisabeth, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 februari 2017

Geachte gast,
dank u, we waarderen uw positieve Feedback !
U vindt altijd weer geweldige prijs aanbiedingen. We verheugen ons op uw volgende bezoek aan Wenen ...

Met vriendelijke groeten
HOTEL KAISERIN ELISABETH
Andrea Bernhauser
Marketing & Sales

8 april 2015 beoordeeld

Fantastisch hotel. De ontvangst bij aankomst is heel vriendelijk. Direct alle info die nodig is. Fantastisch ruime mooie kamers met alle comfort, snel en gratis wifi. Heel net hotel, alles is in proper. Heel uitgebreid en lekker vers ontbijt met heel vriendelijke bediening. De ligging is heel gunstig en toch weg van de drukte. Kortom fantastisch. Bij een nieuw bezoek aan Wenen wordt het zeker weer dit hotel voor ons.

• Verbleef: april 2015, reisde met een partner
7 oktober 2014 beoordeeld

Mooi hotel, aardig personeel en prachtige kamer met mooie antieke meubels. We zijn heel prima ontvangen en de kamer werd ruim op tijd klaar gemaakt voor ons. we hadden een hele ruime kamer met drie bedden. Het bijzetbed lag ook prima.Alledrie een lekkere badjas op ons bed!

• Verbleef: september 2014, reisde met familie
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
AndreaBernhauser, Marketing & Sales van Kaiserin Elisabeth, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 dagen geleden

16 april 2018 beoordeeld

• Verbleef: april 2018, reisde alleen
AndreaBernhauser, Marketing & Sales van Kaiserin Elisabeth, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 mei 2018