Kaiserin Elisabeth
145 US$
137 US$
109 US$
  • Restaurant
Renaissance Wien Hotel(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
94 US$
508 US$
408 US$
Agoda.com
8 april 2015 beoordeeld

Fantastisch hotel. De ontvangst bij aankomst is heel vriendelijk. Direct alle info die nodig is. Fantastisch ruime mooie kamers met alle comfort, snel en gratis wifi. Heel net hotel, alles is in proper. Heel uitgebreid en lekker vers ontbijt met heel vriendelijke bediening. De ligging is heel gunstig en toch weg van de drukte. Kortom fantastisch. Bij een nieuw bezoek aan Wenen wordt het zeker weer dit hotel voor ons.

• Verbleef: april 2015, reisde met een partner
7 oktober 2014 beoordeeld

Mooi hotel, aardig personeel en prachtige kamer met mooie antieke meubels. We zijn heel prima ontvangen en de kamer werd ruim op tijd klaar gemaakt voor ons. we hadden een hele ruime kamer met drie bedden. Het bijzetbed lag ook prima.Alledrie een lekkere badjas op ons bed!

• Verbleef: september 2014, reisde met familie
16 april 2018 beoordeeld

• Verbleef: april 2018, reisde alleen
AndreaBernhauser, Marketing & Sales van Kaiserin Elisabeth, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

6 april 2018 beoordeeld

• Verbleef: april 2018, reisde voor zaken
AndreaBernhauser, Marketing & Sales van Kaiserin Elisabeth, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 april 2018

5 april 2018 beoordeeld

• Verbleef: maart 2018, reisde alleen