153 US$
106 US$
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 129 US$ per nacht.

113 US$
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 130 US$ per nacht.

Hotel Das Tigra(Wenen)
154 US$
  • Zwembad
164 US$
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 182 US$ per nacht.

Renaissance Wien Hotel(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
116 US$
80 US$
Renaissance Hotels
159 US$
129 US$
Besparingsmelding! 27% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 27% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 176 US$ per nacht.

216 US$
121 US$
Priceline
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 36% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 36% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 190 US$ per nacht.

431 US$
394 US$
  • Zwembad
8 april 2015 beoordeeld

Fantastisch hotel. De ontvangst bij aankomst is heel vriendelijk. Direct alle info die nodig is. Fantastisch ruime mooie kamers met alle comfort, snel en gratis wifi. Heel net hotel, alles is in proper. Heel uitgebreid en lekker vers ontbijt met heel vriendelijke bediening. De ligging is heel gunstig en toch weg van de drukte. Kortom fantastisch. Bij een nieuw bezoek aan Wenen wordt het zeker weer dit hotel voor ons.

• Verbleef: april 2015, reisde met een partner
7 oktober 2014 beoordeeld

Mooi hotel, aardig personeel en prachtige kamer met mooie antieke meubels. We zijn heel prima ontvangen en de kamer werd ruim op tijd klaar gemaakt voor ons. we hadden een hele ruime kamer met drie bedden. Het bijzetbed lag ook prima.Alledrie een lekkere badjas op ons bed!

• Verbleef: september 2014, reisde met familie
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
AndreaBernhauser, Marketing & Sales van Kaiserin Elisabeth, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 dagen geleden

1 week geleden beoordeeld

Verbleef: december 2017