“Aangenaam en goed”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Kaiserin Elisabeth
Beoordeeld als nr. 32 van 359 hotels in Wenen
1 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfect gelegen in bijna hartje stad.

Hotel wil graag de oude tijden laten herleven, met dames in klederdracht en een zeer hoffelijke receptie.

De kamers zijn okay. Niet meer dan dat. Althans die van mij.
Maar voor €99,00/ kamer incluis goed en uitgebreid ontbijt, wie hoor je dan klagen?!
Eerlijk is eerlijk, ik maakte gebruik van een aanbieding met een non-refundable prijs.

Ik kom terug.

Verbleef: Februari, 2017, reisde voor zaken
AndreaBernhauser, Marjketing & Sales van Kaiserin Elisabeth, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 februari 2017

Geachte gast,
dank u, we waarderen uw positieve Feedback !
U vindt altijd weer geweldige prijs aanbiedingen. We verheugen ons op uw volgende bezoek aan Wenen ...

Met vriendelijke groeten
HOTEL KAISERIN ELISABETH
Andrea Bernhauser
Marketing & Sales

8 april 2015 beoordeeld

Fantastisch hotel. De ontvangst bij aankomst is heel vriendelijk. Direct alle info die nodig is. Fantastisch ruime mooie kamers met alle comfort, snel en gratis wifi. Heel net hotel, alles is in proper. Heel uitgebreid en lekker vers ontbijt met heel vriendelijke bediening. De ligging is heel gunstig en toch weg van de drukte. Kortom fantastisch. Bij een nieuw bezoek aan Wenen wordt het zeker weer dit hotel voor ons.

• Verbleef: April, 2015, reisde met een partner
7 oktober 2014 beoordeeld

Mooi hotel, aardig personeel en prachtige kamer met mooie antieke meubels. We zijn heel prima ontvangen en de kamer werd ruim op tijd klaar gemaakt voor ons. we hadden een hele ruime kamer met drie bedden. Het bijzetbed lag ook prima.Alledrie een lekkere badjas op ons bed!

• Verbleef: September, 2014, reisde met familie
8 januari 2018 beoordeeld

• Verbleef: December, 2017, reisde met een partner
AndreaBernhauser, Marketing & Sales van Kaiserin Elisabeth, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 januari 2018

3 januari 2018 beoordeeld

• Verbleef: December, 2017, reisde met familie

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Wenen bekeken
Hotel Am Stephansplatz
The Ring, Relais & Chateaux
Steigenberger Hotel Herrenhof Wien
The Guesthouse Vienna
Prijzen weergeven

In Kaiserin Elisabeth geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Kaiserin Elisabeth

Adres: Weihburggasse 3, Wenen 1010, Oostenrijk
Telefoonnummer:
Locatie: Oostenrijk > Wenen > Wenen > Innere Stadt
Voorzieningen:
Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 7 familiehotel in Wenen
Nr. 24 romantisch hotel in Wenen
Nr. 25 luxe hotel in Wenen
Nr. 35 zakenhotel in Wenen
Prijsklasse: 132 € - 229 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Kaiserin Elisabeth 4*
Aantal kamers: 63
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Thomas Cook International AG, TripOnline SA, Ctrip TA, Agoda, Hotels.com, Expedia, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Kaiserin Elisabeth met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Kaiserin Elisabeth Vienna
Kaiserin Elisabeth Hotel Vienna

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?