113 US$
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 130 US$ per nacht.

Hotel Das Tigra(Wenen)
212 US$
196 US$
  • Roomservice
Renaissance Wien Hotel(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
116 US$
80 US$
165 US$
  • Roomservice
Austria Trend Parkhotel Schoenbrunn Vienna(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
86 US$
78 US$
Trip.com
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 95 US$ per nacht.

180 US$
154 US$
  • Zwembad
159 US$
129 US$
Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 169 US$ per nacht.

232 US$
168 US$
  • Inclusief ontbijt
216 US$
121 US$
Priceline
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 37% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 37% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 192 US$ per nacht.

431 US$
394 US$
  • Zwembad
7 oktober 2014 beoordeeld

Mooi hotel, aardig personeel en prachtige kamer met mooie antieke meubels. We zijn heel prima ontvangen en de kamer werd ruim op tijd klaar gemaakt voor ons. we hadden een hele ruime kamer met drie bedden. Het bijzetbed lag ook prima.Alledrie een lekkere badjas op ons bed!

• Verbleef: september 2014, reisde met familie
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
AndreaBernhauser, Marketing & Sales van Kaiserin Elisabeth, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 dagen geleden

1 week geleden beoordeeld

Verbleef: december 2017