183 US$
106 US$
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 135 US$ per nacht.

113 US$
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 130 US$ per nacht.

Hotel Das Tigra(Wenen)
213 US$
196 US$
123 US$
Besparingsmelding! 32% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 32% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 181 US$ per nacht.

148 US$
145 US$
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 163 US$ per nacht.

164 US$
163 US$
154 US$
Hilton
  • Zwembad
  • Restaurant
Renaissance Wien Hotel(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
116 US$
77 US$
Priceline
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 90 US$ per nacht.

202 US$
134 US$
Priceline
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 31% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 31% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 194 US$ per nacht.

410 US$
394 US$
  • Zwembad
24 oktober 2007 beoordeeld

• Verbleef: oktober 2007
    • Inchecken/receptie
    • Zakelijke diensten (bijv. internettoegang)