18 juli 2017 beoordeeld

Goede lokatie ten opzichte van de theaters, de cafe's en het winkelgebied. Het hotel zelf is wat gedateerd qua inrichting en heeft een upgrade nodig. Het ziet er goed uit, is schoon en functioneert, maar anno 2017 kan het wat meer flashy zijn. De bar is te klein voor een gezelschap, de barkeepers zijn ok en behulpzaam. Het ontbijt is uitgebreid maar qua uitstalling rommelig en niet altijd aangevuld op tijd. Te weinig zitplaatsen op de spitsuren en een soms trage bediening.

Kamertip: Probeer een kamer niet met uitzicht op de straten
  • Verbleef: juni 2017, reisde voor zaken
Hotel_am_Konzerhaus, Guest Experience Supervisor van Hotel Am Konzerthaus Vienna MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juli 2017

Geachte guest,

greetings from Vienna and thank you for the review and evaluation regarding your experience with us here in Vienna.
I very much appreciate you taking the time to write us and would like to inform you that indeed we are planning to conduct renovation very soon.
Hopefully during another visit of yours we will be able to surprise you with a new look.

I do wish you a great summer and remain with best regards,

26 juni 2017 beoordeeld

zelden zo vriendelijke mensen aan een receptie gehad . steeds een begroeting en erg behulpzaam
kamers zijn aan vernieuwing toe , wel erg goede bedden .
kleine badkamer met weinig opbergruimte
maar goed genoeg voor enkele dagen

wel vreemd dat je bij ontbijt geen kamer nummer moet noemen en gewoon kan plaats nemen
hier ook weer vriendelijk , vlotte service , word goed afgeruimd
niks op aan te merken

ligging is goed , winkel (spar) op enkele minuutjes wandelen wat altijd makkelijk is
metro stadpark op 400meter

aanrader voor een city trip in wenen

• Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden
Hotel_am_Konzerhaus, Guest Experience Supervisor van Hotel Am Konzerthaus Vienna MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juli 2017

Geachte Jeroen,

Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel!
We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.

16 april 2017 beoordeeld

Mooi hotel,vriendelijk personeel,proper, heerlijk ontbijt,op wandelafstand van veel musea s' en metro. 1maal S'avonds gegeten 4 gangen menu heel lekker en correcte prijs.
Kleine bar maar wel gezellig.

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Hotel_am_Konzerhaus, Guest Experience Supervisor van Hotel Am Konzerthaus Vienna MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 april 2017

Lieve Meneer Michel V,

bedankt voor de goede feedback.

We are very pleased to hear that you enjoyed our hotel and its location so much. I will ensure that your feedback will be shared with everyone.

Hopefully you will be able to come and stay with us again.

Sincerely,

10 november 2016 beoordeeld

We hebben hier 2 nachten geslapen. Leuk hotel en goede service. Ook prima ontbijt niks op aan te merken. Ook zijn we met de gratis loop tour met Engels sprekende gids door het centrum geweest. Dit werd aangeboden door het hotel.

Verbleef: november 2016
Hotel_am_Konzerhaus, Asst. Front Office Manager van Hotel Am Konzerthaus Vienna MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 november 2016

Dear Karel,

Thank you so much for your review about your stay in our MGallery hotel am Konzerthaus. We are really glad to read that you enjoyed your stay with us so much and that you could see Vienna "at a second glance" taking advantage of the free walking tour we offer on Saturday to our guests!

It would be a pleasure to welcome you back again in our hotel.

With kindest regards,

Dafne Hauck
Asst. Front Office Manager

27 oktober 2016 beoordeeld

Goede ligging, zeer vriendelijk personeel, een uitgebreid en qualitatief ontbijt met verse producten. Ook op de netheid van de kamer en de gezamelijke vertrekken kunnen we niets aanmerken. De kamer en de badkamer voelen een beetje gedateerd aan maar alles is in goede staat en hygiënisch.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel_am_Konzerhaus, Asst. Front Office Manager van Hotel Am Konzerthaus Vienna MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 november 2016

Dear guest,

thank you for reviewing us!
It would be great welcoming you back again soon!

Best regards,

Dafne Hauck