10 november 2016 beoordeeld

We hebben hier 2 nachten geslapen. Leuk hotel en goede service. Ook prima ontbijt niks op aan te merken. Ook zijn we met de gratis loop tour met Engels sprekende gids door het centrum geweest. Dit werd aangeboden door het hotel.

Verbleef: november 2016
Hotel_am_Konzerhaus, Asst. Front Office Manager van Hotel Am Konzerthaus Vienna MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 november 2016

Dear Karel,

Thank you so much for your review about your stay in our MGallery hotel am Konzerthaus. We are really glad to read that you enjoyed your stay with us so much and that you could see Vienna "at a second glance" taking advantage of the free walking tour we offer on Saturday to our guests!

It would be a pleasure to welcome you back again in our hotel.

With kindest regards,

Dafne Hauck
Asst. Front Office Manager

27 oktober 2016 beoordeeld

Goede ligging, zeer vriendelijk personeel, een uitgebreid en qualitatief ontbijt met verse producten. Ook op de netheid van de kamer en de gezamelijke vertrekken kunnen we niets aanmerken. De kamer en de badkamer voelen een beetje gedateerd aan maar alles is in goede staat en hygiënisch.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel_am_Konzerhaus, Asst. Front Office Manager van Hotel Am Konzerthaus Vienna MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 november 2016

Dear guest,

thank you for reviewing us!
It would be great welcoming you back again soon!

Best regards,

Dafne Hauck
Asst. Front Office Manager

29 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi gelegen hotel dat zowel voor zakelijke bezoeken als voor citytrips geschikt is. De standaardkamer is klein maar mooi ingericht en de badkamer is prima. Het ontbijt is uitstekend. Zorg wel dat je er een beetje vroeg bij bent want er is tijdens het spitsuur niet veel plaats in de ontbijt-ruimte.

Verbleef: mei 2016, reisde voor zaken
Hotel_am_Konzerhaus, Guest Exprience van Hotel Am Konzerthaus Vienna MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 mei 2016

Dear Guest,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hotel Am Konzerthaus Vienna MGallery By Sofitel. Thank you for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.

Kind regards,

Stéphanie Schuhmann
Guest Experience Agent

17 maart 2016 beoordeeld

Zeer vriendelijke verwelkoming aan de receptie. Ruime, propere, kamer. Ontbijt was zeer goed. Grote variatie aan vlees, kaas, fruit, broodjes, enz... Wij hebben tevens zeer lekker gegeten in het restaurant 'Oskars' in het hotel. Prijs kwaliteit zeer goed. Al het personeel, van kamermeisjes tot concierge allemaal zeer gedienstig en vriendelijk.

Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
Hotel_am_Konzerhaus, Leiter Gästebetreuung van Hotel Am Konzerthaus Vienna MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 maart 2016

Geachte Kaanto1,

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Hotel Am Konzerthaus - MGallery Collection erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Hoogachtend,

Johannes Rudrof
Guest Experience Manager

28 november 2015 beoordeeld

Een heerlijk hotel op loopafstand van het centrum van Wenen. De service was er subliem, een heerlijke upgrade gekregen naar een Deluxe kamer. Alwaar een een gratis drankje op mij wachtte en het bed lag er werkelijk fantastisch. Ontbijt de volgende ochtend was zeer luxe en erg uitgebreid met wederom fantastische staf die je van alles voorzien.

• Verbleef: november 2015, reisde voor zaken
MgalleryHAK, Leiter Gästebetreuung van Hotel Am Konzerthaus Vienna MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 november 2015

Geachte Wander K,

Hoogachtend,