Hotel Am Stephansplatz
107 US$
Official Hotel
113 US$
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 126 US$ per nacht.

Renaissance Wien Hotel(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
103 US$
Palais Hansen Kempinski(Wenen)
359 US$
  • Zwembad
25 april 2016 beoordeeld

4 nachten in hotel Am Stephansplatz geweest en het was fantastisch.
Nette kamer met bad en douche, kluisje, eigenlijk alles was we nodig hadden.
Je hoorde niets van andere gasten.
Ontbijt was heerlijk en overvloedig.
Wifi was even goed als thuis, door het hele hotel (en als je buiten bijna terug was kwamen de berichtjes alweer binnen).
Platte tv waarop laptop met hdmi aan te sluiten was.
Primaire locatie!! Tijdens ontbijt kijk je zo op de Stephansdom, schitterend.
Het U-bahn station is 1 minuut lopen, letterlijk beneden voor het hotel. En met de U-bahn ben je zo in bijna elke hoek van Wenen.
Tip: We hebben een wochenkarte voor het openbaar vervoer gekocht voor 16 euro p.p. Daarmee kun je U-bahn, trams en bussen en enkele treinen onbeperkt gebruiken. Nog een kaartje van eu.2,20 voor 1 zone kopen en je bent met trein S-7 weer op het vliegveld. Voor de heenweg zou het ook ideaal zijn om een kaartje voor 1 zone plus de wochenkarte te kopen dan ben je snel en goedkoop op bijna iedere plek in Wenen.
Schitterend hotel dus in een schitterende stad!!
De rondleiding in de Musikverein was ook erg leuk naast al het andere.
Huiswerk doen? Kijk een film van Sisi :-)

Kamertip: Een kamer aan de kant van het plein geeft je heel mooi uitzicht.
  • Verbleef: april 2016, reisde met een partner
MsHofbauer, Manager van Hotel Am Stephansplatz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 april 2016

Geachte gast

hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en voor uw vriendelijke feedback.

We zijn verheugd dat u een leuke tijd hebben doorgebracht in Wenen en in ons huis .

Op dit punt zouden we graag hartelijk dank voor uw aanbeveling en kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen in het midden van Wenen.

Hoogachtend ,
TEAM HOTEL AM STEPHANSPLATZ

7 februari 2016 beoordeeld

Dit hotel is de perfecte start om hartje Wenen te ontdekken. Midden in het centrum en alles op loopafstand. Fantastisch ontbijt! Uitgebreid ontbijt buffet met zelf te persen verse sappen, héérlijk! De kamer is geluidsdicht met een grote badkamer met vloerverwarming. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het hotel denkt om het milieu en gebruikt fairtrade producten, top!

Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
Felix_Neutatz, Manager van Hotel Am Stephansplatz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juli 2016

Beste gast,

Team HOTEL AM STEPHANSPLATZ

3 mei 2015 beoordeeld

Extra upgrade en kamer beschikbaar op een ontieglijk vroege aankomst, zicht met 2 balkons op de stephansdome, uitgebreid en vers lekker ontbijt. Magnifiek. Een opmerking: kussens veel te dik voor buikslapers. Keuze mogelijk maken, zou werkelijk extra wouw gevoel geven.

Kamertip: De kussens waren voor mij veel te dik. Zou helpen moest er een keuze zijn, tenminste via het onthaal voor bvb buikslapers
  • Verbleef: mei 2015, reisde met vrienden
13 november 2014 beoordeeld

Wat een super ligging, recht tegenover de dom, en bij een duurdere kamer kun je kiezen voor uitzicht op de dom. Door 3 dubbel glas heb je nul last van de torenklokken. Het hotel is schoon, het ontbijt is goed en de bedden zijn oké. Het enige is dat het hotel qua look wat ouder is. De inrichting is allemaal nieuw maar er is gekozen voor hout en oranje waardoor het snel ouder lijkt. Verder helemaal top!

Kamertip: Indien je meer geld wilt uitgeven, ga dan zeker voor een kamer met domview want dan wordt je iedere ochtend wakker met een plaatje van een uitzicht. De kamers op de bovenste verdiepingen hebben een beter uitzicht ook op het mooie dak!
  • Verbleef: november 2014, reisde voor zaken
2 oktober 2013 beoordeeld

Alles was top!
Het hotel ligt op een schitterende locatie, met uitzicht op de Stephansdom.
Zeer vriendelijk personeel, mooie kamers.
Genoten hebben we iedere ochtend van het geweldige ontbijt, inclusief champagne en vers geperst sinaasappelsap.
Mochten we Wenen nog een keer bezoeken logeren we zeker weer in Hotel Am Stephansplatz.

• Verbleef: september 2013, reisde met familie