“Aanrader”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Hotel Am Stephansplatz
Beoordeeld als nr. 11 van 359 hotels in Wenen
16 augustus 2016 beoordeeld

Geweldige ligging in het centrum. Prima met het openbaar vervoer te bereiken vanaf de luchthaven. Metrostation voor de deur. Mooie kamer, prima ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Weliswaar ietwat prijzig, maar dat is het meer dan waard. In de directe omgeving veel terassen en restaurants. En uiteraard winkelstraten. De St Stepansdom staat voor de deur. Als rondslentert kun je niet verdwalen, de torens zie van grote afstand :). Om een goede indruk van de Wenen te krijgen is de hop on hop off bus en aanrader. Er zijn meerdere lijnen. En vergeet dan Sissi niet. .. Schloss Schonbrunn. Wel vooral tickets regelen, bij de kassa sta je uren in de rij.

Kamertip: Kamer aan de voorzijde geeft uitzicht op de Dom
  • Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
Felix_Neutatz, Manager van Hotel Am Stephansplatz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 augustus 2016

Beste gast,

Team HOTEL AM STEPHANSPLATZ

25 april 2016 beoordeeld

4 nachten in hotel Am Stephansplatz geweest en het was fantastisch.
Nette kamer met bad en douche, kluisje, eigenlijk alles was we nodig hadden.
Je hoorde niets van andere gasten.
Ontbijt was heerlijk en overvloedig.
Wifi was even goed als thuis, door het hele hotel (en als je buiten bijna terug was kwamen de berichtjes alweer binnen).
Platte tv waarop laptop met hdmi aan te sluiten was.
Primaire locatie!! Tijdens ontbijt kijk je zo op de Stephansdom, schitterend.
Het U-bahn station is 1 minuut lopen, letterlijk beneden voor het hotel. En met de U-bahn ben je zo in bijna elke hoek van Wenen.
Tip: We hebben een wochenkarte voor het openbaar vervoer gekocht voor 16 euro p.p. Daarmee kun je U-bahn, trams en bussen en enkele treinen onbeperkt gebruiken. Nog een kaartje van eu.2,20 voor 1 zone kopen en je bent met trein S-7 weer op het vliegveld. Voor de heenweg zou het ook ideaal zijn om een kaartje voor 1 zone plus de wochenkarte te kopen dan ben je snel en goedkoop op bijna iedere plek in Wenen.
Schitterend hotel dus in een schitterende stad!!
De rondleiding in de Musikverein was ook erg leuk naast al het andere.
Huiswerk doen? Kijk een film van Sisi :-)

Kamertip: Een kamer aan de kant van het plein geeft je heel mooi uitzicht.
  • Verbleef: April, 2016, reisde met een partner
MsHofbauer, Manager van Hotel Am Stephansplatz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 april 2016

Geachte gast

hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en voor uw vriendelijke feedback.

We zijn verheugd dat u een leuke tijd hebben doorgebracht in Wenen en in ons huis .

Op dit punt zouden we graag hartelijk dank voor uw aanbeveling en kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen in het midden van Wenen.

Hoogachtend ,
TEAM HOTEL AM STEPHANSPLATZ

7 februari 2016 beoordeeld

Dit hotel is de perfecte start om hartje Wenen te ontdekken. Midden in het centrum en alles op loopafstand. Fantastisch ontbijt! Uitgebreid ontbijt buffet met zelf te persen verse sappen, héérlijk! De kamer is geluidsdicht met een grote badkamer met vloerverwarming. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het hotel denkt om het milieu en gebruikt fairtrade producten, top!

Verbleef: Januari, 2016, reisde met een partner
Felix_Neutatz, Manager van Hotel Am Stephansplatz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juli 2016

Beste gast,

Team HOTEL AM STEPHANSPLATZ

3 mei 2015 beoordeeld

Extra upgrade en kamer beschikbaar op een ontieglijk vroege aankomst, zicht met 2 balkons op de stephansdome, uitgebreid en vers lekker ontbijt. Magnifiek. Een opmerking: kussens veel te dik voor buikslapers. Keuze mogelijk maken, zou werkelijk extra wouw gevoel geven.

Kamertip: De kussens waren voor mij veel te dik. Zou helpen moest er een keuze zijn, tenminste via het onthaal ...
  • Verbleef: Mei, 2015, reisde met vrienden
13 november 2014 beoordeeld

Wat een super ligging, recht tegenover de dom, en bij een duurdere kamer kun je kiezen voor uitzicht op de dom. Door 3 dubbel glas heb je nul last van de torenklokken. Het hotel is schoon, het ontbijt is goed en de bedden zijn oké. Het enige is dat het hotel qua look wat ouder is. De inrichting is allemaal nieuw maar er is gekozen voor hout en oranje waardoor het snel ouder lijkt. Verder helemaal top!

Kamertip: Indien je meer geld wilt uitgeven, ga dan zeker voor een kamer met domview want dan wordt je iedere ...
  • Verbleef: November, 2014, reisde voor zaken
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Wenen bekeken
Wieden
1.139 beoordelingen
Neubau
Hotel Altstadt Vienna
Prijzen weergeven

In Hotel Am Stephansplatz geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Am Stephansplatz

Adres: Stephansplatz 9 | 1010 Vienna, Wenen 1010, Oostenrijk
Locatie: Oostenrijk > Wenen > Wenen > Innere Stadt
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 2 familiehotel in Wenen
Nr. 4 zakenhotel in Wenen
Nr. 9 romantisch hotel in Wenen
Nr. 11 luxe hotel in Wenen
Prijsklasse: 154 € - 275 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel Am Stephansplatz 4*
Aantal kamers: 56
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van MyHotelShop, Thomas Cook International AG, Expedia, Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Hotel Am Stephansplatz met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Am Stephansplatz Hotel
Am Stephansplatz Vienna

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?