Hotel Am Stephansplatz
396 US$
165 US$
159 US$
  • Restaurant
Courtyard by Marriott Vienna Prater/Messe(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
124 US$
248 US$
206 US$
Agoda.com
  • Inclusief ontbijt
Renaissance Wien Hotel(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
204 US$
77 US$
  • Roomservice
FilterenAlle talen
7 februari 2016 beoordeeld

Dit hotel is de perfecte start om hartje Wenen te ontdekken. Midden in het centrum en alles op loopafstand. Fantastisch ontbijt! Uitgebreid ontbijt buffet met zelf te persen verse sappen, héérlijk! De kamer is geluidsdicht met een grote badkamer met vloerverwarming. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het hotel denkt om het milieu en gebruikt fairtrade producten, top!

Verbleef: Januari, 2016, reisde met een partner
Felix_Neutatz, Manager van Hotel Am Stephansplatz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juli 2016

Beste gast,

Team HOTEL AM STEPHANSPLATZ

3 mei 2015 beoordeeld

Extra upgrade en kamer beschikbaar op een ontieglijk vroege aankomst, zicht met 2 balkons op de stephansdome, uitgebreid en vers lekker ontbijt. Magnifiek. Een opmerking: kussens veel te dik voor buikslapers. Keuze mogelijk maken, zou werkelijk extra wouw gevoel geven.

Kamertip: De kussens waren voor mij veel te dik. Zou helpen moest er een keuze zijn, tenminste via het onthaal voor bvb buikslapers
  • Verbleef: Mei, 2015, reisde met vrienden
13 november 2014 beoordeeld

Wat een super ligging, recht tegenover de dom, en bij een duurdere kamer kun je kiezen voor uitzicht op de dom. Door 3 dubbel glas heb je nul last van de torenklokken. Het hotel is schoon, het ontbijt is goed en de bedden zijn oké. Het enige is dat het hotel qua look wat ouder is. De inrichting is allemaal nieuw maar er is gekozen voor hout en oranje waardoor het snel ouder lijkt. Verder helemaal top!

Kamertip: Indien je meer geld wilt uitgeven, ga dan zeker voor een kamer met domview want dan wordt je iedere ochtend wakker met een plaatje van een uitzicht. De kamers op de bovenste verdiepingen hebben een beter uitzicht ook op het mooie dak!
  • Verbleef: November, 2014, reisde voor zaken
2 oktober 2013 beoordeeld

Alles was top!
Het hotel ligt op een schitterende locatie, met uitzicht op de Stephansdom.
Zeer vriendelijk personeel, mooie kamers.
Genoten hebben we iedere ochtend van het geweldige ontbijt, inclusief champagne en vers geperst sinaasappelsap.
Mochten we Wenen nog een keer bezoeken logeren we zeker weer in Hotel Am Stephansplatz.

• Verbleef: September, 2013, reisde met familie
1 oktober 2012 beoordeeld

Dit hotel heeft echt een perfecte locatie en is een zeer goed hotel. Zeer vriendelijke medewerkers, alle vragen worden keurig netjes beantwoord. Zeer centrale ligging, veel aan te lopen en voor de verdere bezienswaardigheden is de hop-on hop off bus tien minuten lopen. Prima ontbijt en mooie en schone, ruime kamers. Badkamer ook prima in orde. Echt een aanrader, bij een volgend bezoek aan Wenen boeken we zeker weer dit hotel!

• Verbleef: Oktober, 2012, reisde met vrienden