Hotel Das Tigra(Wenen)
105 US$
137 US$
107 US$
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 125 US$ per nacht.

126 US$
  • Restaurant
Boek nu, betaal bij aankomst
155 US$
138 US$
Hilton
  • Zwembad
130 US$
  • Roomservice
Renaissance Wien Hotel(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
73 US$
62 US$
Renaissance Hotels
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 75 US$ per nacht.

Hotel Zeitgeist Vienna Hauptbahnhof(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
149 US$
92 US$
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 104 US$ per nacht.

231 US$
185 US$
Priceline
  • Inclusief ontbijt
441 US$
300 US$
  • Zwembad
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 363 US$ per nacht.

7 februari 2016 beoordeeld

Dit hotel is de perfecte start om hartje Wenen te ontdekken. Midden in het centrum en alles op loopafstand. Fantastisch ontbijt! Uitgebreid ontbijt buffet met zelf te persen verse sappen, héérlijk! De kamer is geluidsdicht met een grote badkamer met vloerverwarming. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het hotel denkt om het milieu en gebruikt fairtrade producten, top!

Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
Felix_Neutatz, Manager van Hotel Am Stephansplatz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juli 2016

Beste gast,

Team HOTEL AM STEPHANSPLATZ

3 mei 2015 beoordeeld

Extra upgrade en kamer beschikbaar op een ontieglijk vroege aankomst, zicht met 2 balkons op de stephansdome, uitgebreid en vers lekker ontbijt. Magnifiek. Een opmerking: kussens veel te dik voor buikslapers. Keuze mogelijk maken, zou werkelijk extra wouw gevoel geven.

Kamertip: De kussens waren voor mij veel te dik. Zou helpen moest er een keuze zijn, tenminste via het onthaal voor bvb buikslapers
  • Verbleef: mei 2015, reisde met vrienden
13 november 2014 beoordeeld

Wat een super ligging, recht tegenover de dom, en bij een duurdere kamer kun je kiezen voor uitzicht op de dom. Door 3 dubbel glas heb je nul last van de torenklokken. Het hotel is schoon, het ontbijt is goed en de bedden zijn oké. Het enige is dat het hotel qua look wat ouder is. De inrichting is allemaal nieuw maar er is gekozen voor hout en oranje waardoor het snel ouder lijkt. Verder helemaal top!

Kamertip: Indien je meer geld wilt uitgeven, ga dan zeker voor een kamer met domview want dan wordt je iedere ochtend wakker met een plaatje van een uitzicht. De kamers op de bovenste verdiepingen hebben een beter uitzicht ook op het mooie dak!
  • Verbleef: november 2014, reisde voor zaken
2 oktober 2013 beoordeeld

Alles was top!
Het hotel ligt op een schitterende locatie, met uitzicht op de Stephansdom.
Zeer vriendelijk personeel, mooie kamers.
Genoten hebben we iedere ochtend van het geweldige ontbijt, inclusief champagne en vers geperst sinaasappelsap.
Mochten we Wenen nog een keer bezoeken logeren we zeker weer in Hotel Am Stephansplatz.

• Verbleef: september 2013, reisde met familie
1 oktober 2012 beoordeeld

Dit hotel heeft echt een perfecte locatie en is een zeer goed hotel. Zeer vriendelijke medewerkers, alle vragen worden keurig netjes beantwoord. Zeer centrale ligging, veel aan te lopen en voor de verdere bezienswaardigheden is de hop-on hop off bus tien minuten lopen. Prima ontbijt en mooie en schone, ruime kamers. Badkamer ook prima in orde. Echt een aanrader, bij een volgend bezoek aan Wenen boeken we zeker weer dit hotel!

• Verbleef: oktober 2012, reisde met vrienden