Holiday Inn Vienna City
Hotel Das Tigra(Wenen)
170 US$
147 US$
  • Roomservice
Renaissance Wien Hotel(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
104 US$
107 US$
Official Hotel
114 US$
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 127 US$ per nacht.

266 US$
389 US$
297 US$
  • Zwembad
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 330 US$ per nacht.

5 september 2016 beoordeeld

Supervriendelijk onthaald, mooie rustige kamer (tuinzicht), uitstekend ontbijtbuffet. Pluspunt is de aangename binnentuin waar ook kan worden ontbeten. Heel attent en vriendelijk personeel. Vrij rustig gelegen op wandelafstand van het centrum.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
18 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel ligt in het centrum. Ik kreeg een complimentary upgrade vanwege mijn status bij IHG. Daar zijn ze niet toe verplicht. Bedankt! De kamer was enorm. Twee kleine zitjes, groot bed, strijkijzer. Helemaal prima.
Het ontbijt was prima. De borden waren echter drijfnat. Toen ik daar iets van zei werden direct alle borden vervangen. Heel netjes.

Verbleef: juli 2016
11 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik moet eerlijk toegeven dat het hotel mijn verwachtingen heeft overtroffen... zeker in vergelijking met andere HIs waar ik reeds heb overnacht.
De kamers zijn prima, maar de badkamers kunnen een beetje opfrissing gebruiken.
Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, en het is dan ook geen probleem om de check-out te verlaten naar 13u.
Het ontbijt is behoorlijk uitgebreid en goed van smaak.
Ook qua ligging is het hotel prima... Op 10 minuutjes sta je op de Naschmarkt.

Verbleef: februari 2016, reisde voor zaken
29 oktober 2015 beoordeeld

Een lang weekend in het Holiday Inn Vienna City geweest. Goede ruime modern ingerichte kamer met marmeren badkamer voor een goede prijs. Zeer goed ontbijtbuffet dat zijn prijs waard is. Ruim 10 minuten lopen naar de Staatsoper en anders 5 minuten lopen naar metrostation.

Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
21 april 2015 beoordeeld

Goede prijs-prestatie verhouding: redelijke prijs, goede/schone kamers (zowel straat als tuinkant), dicht bij metro en centrum (incl kruidenmarkt, leuk om 's ochtends even naar toe te lopen). ontbijt goed, leuke bar , ging alleen wat vroeg dicht :-)
Receptie was zeer voorkomend en behulpzaam.

• Verbleef: april 2015, reisde voor zaken