“Zeer goed hotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 12 websites!
Holiday Inn Vienna City
Beoordeeld als nr. 57 van 359 hotels in Wenen
29 juni 2017 beoordeeld

Zeer goed hotel, net buiten centrum. vlakbij metro. vriendelijk, behulpzaam en correct personeel. Ontbijt was uitstekend. Kamer en schhonmaak perfect. dichtbij restaurants en rustig gelegen. sterren meer dan waardig!

Kamertip: kamer 214, prima op binnenplaats gericht en zeer rustig
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juni, 2017, reisde met familie

5 september 2016 beoordeeld

Supervriendelijk onthaald, mooie rustige kamer (tuinzicht), uitstekend ontbijtbuffet. Pluspunt is de aangename binnentuin waar ook kan worden ontbeten. Heel attent en vriendelijk personeel. Vrij rustig gelegen op wandelafstand van het centrum.

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
18 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel ligt in het centrum. Ik kreeg een complimentary upgrade vanwege mijn status bij IHG. Daar zijn ze niet toe verplicht. Bedankt! De kamer was enorm. Twee kleine zitjes, groot bed, strijkijzer. Helemaal prima.
Het ontbijt was prima. De borden waren echter drijfnat. Toen ik daar iets van zei werden direct alle borden vervangen. Heel netjes.

Verbleef: Juli, 2016
11 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik moet eerlijk toegeven dat het hotel mijn verwachtingen heeft overtroffen... zeker in vergelijking met andere HIs waar ik reeds heb overnacht.
De kamers zijn prima, maar de badkamers kunnen een beetje opfrissing gebruiken.
Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, en het is dan ook geen probleem om de check-out te verlaten naar 13u.
Het ontbijt is behoorlijk uitgebreid en goed van smaak.
Ook qua ligging is het hotel prima... Op 10 minuutjes sta je op de Naschmarkt.

Verbleef: Februari, 2016, reisde voor zaken
29 oktober 2015 beoordeeld

Een lang weekend in het Holiday Inn Vienna City geweest. Goede ruime modern ingerichte kamer met marmeren badkamer voor een goede prijs. Zeer goed ontbijtbuffet dat zijn prijs waard is. Ruim 10 minuten lopen naar de Staatsoper en anders 5 minuten lopen naar metrostation.

Verbleef: Oktober, 2015, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Wenen bekeken
Leopoldstadt
Austria Trend Hotel Savoyen Vienna
Leopoldstadt
Austria Classic Hotel Wien
Prijzen weergeven

In Holiday Inn Vienna City geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Holiday Inn Vienna City

Adres: Margaretenstrasse 53, Wenen 1050, Oostenrijk
Telefoonnummer:
Locatie: Oostenrijk > Wenen > Wenen > Margareten
Voorzieningen:
Selectie dranken Fitnesscentrum / sportruimte Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 27 familiehotel in Wenen
Nr. 41 luxe hotel in Wenen
Nr. 56 romantisch hotel in Wenen
Nr. 60 zakenhotel in Wenen
Prijsklasse: 68 € - 250 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Holiday Inn Vienna City 4*
Aantal kamers: 101
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Agoda, Expedia, IHG, Hotels.com, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Holiday Inn Vienna City met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Holiday Inn Vienna City Hotel Vienna
Vienna Holiday Inn

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?