“Zeldzame culinaire ervaring”

Keukens: Europees
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Innere Stadt
2 november 2018 beoordeeld

Er is lekker eten, er is gastronomisch eten en dan heb je van die zeldzame culinaire ervaringen die je gewoon omver blazen. De chef Silvio Nickol en z'n team hebben hiervoor gezorgd. Het eerste gerecht met ganzenlever bezorgde ons echt kippenvel. Hoe je omver kunt geblazen worden door een gerecht. De daaropvolgende gerechten bleven op een onwaarschijnlijk niveau met soms gewaagde maar perfect bij elkaar passende smaken. We kozen voor de bijpassende wijnen bij het gerecht en waren door elke wijn getroffen door de originaliteit van de keuze en van de perfecte harmonie met het gerecht. Fijn dat we nadien ook nog even de keuken konden bezoeken en dit tijdens zo'n drukke service. Een team in opperste concentratie! De chef begroette ons vriendelijk in het Nederlands. Een immens respect voor een team met zo'n toewijding!

Datum van bezoek: oktober 2018

6 juni 2018 beoordeeld

We zijn er met een groep van 13 gaan eten.. Bediening was uiterst behulpzaam en vriendelijk. Tot zelfs een vijltje voor iemands nagel toe, hielpen ze verder... Maar we kwamen natuurlijk voor het eten en de wijn!! De wijnkaart is bijna bovenaards! Keuzes van top wijnhuizen en zoveel jaargangen.. Echt ongelooflijk.. Wij hadden de aangepaste wijnformule en ook die was zeer goed geselecteerd! De menu was verrassend en zeer lekker.. De kok heeft 17 jaar geleden nog in België gewerkt in het Scholteshof.. We hebben even met hem kunnen spreken.. Toffe man die echt passie heeft voor zijn vak! Nadien de sigarenlounge viel een beetje tegen.. Te klein voor 13 personen die roken... Maar al bij al een top ervaring waar ik zeker nog terug naartoe ga..

Datum van bezoek: juni 2018
7 mei 2018 beoordeeld

In een prachtige ambitie top eten, 2 Michelin Sterren, beter is er niet in Oostenrijk, Zeer vriendelijke bediening en uitmuntende wijnkaart met heel oude , ongelofelijk oude wijnen. Veel ruimte dus privacy tussen de tafel. Wij namen verrassingsmenu. Intense smaken, wisselend per gerecht. Geen verveling in het eten: dat hebben we al eerder geproefd. Nee ieder gerecht eigen karakter. Restaurant heeft geen drie sterren. Reden geen: onbegrijpelijk gelet op de Nederlandse en Franse top restaurants.

Datum van bezoek: mei 2018
14 juli 2017 beoordeeld

Modern doch sfeervol kader. Schitterend menu met aangepaste wijnen. Perfecte vlotte bediening. Gerechten subtiel en gewaagd met specifieke smaken. Alles was prima doch enkel het dessert was niet echt onze smaak. Dit is natuurlijk een eigen mening vermits wij gewoon zijn aan zoete desserts en dit was totaal anders. Wij hebben dit eerlijk gemeld en we mochten dit zelfs persoonlijk gaan melden in de keuken aan de chef.
De chef sprak zelfs nog wat Nederlands vermits hij vroeger nog werkte in het destijds vermaarde Scholteshof. Een aanrader en bij een volgend bezoek aan Wenen gaan we zeker terug.

Datum van bezoek: juni 2017
25 april 2017 beoordeeld

Wat moet je hier meer van vertellen, alles is er goed. Het eten, de wijnen, de ambianca, het personeel. Gewoonweg super.

Datum van bezoek: februari 2017

Reizigers die Silvio Nickol Gourmet Restaurant bekeken, bekeken ook

In Silvio Nickol Gourmet Restaurant geweest? Deel je ervaringen!