“Mooi hotel maar kan veel klantvriendelijker”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 12 websites!
Austria Trend Parkhotel Schoenbrunn Vienna
Beoordeeld als nr. 82 van 359 hotels in Wenen
5 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee executive kamers geboekt. Kosten hetzelfde maar waren wel verschillend. De ene kamer had een ruime entree, grote badkamer een nog grotere kamer en een balkon terwijl de andere kamer geen balkon had en een stuk kleiner was. Wel dezelfde prijs. Navraag hierover gedaan en de zeer onvriendelijke dame aan de receptie vertelde dat de kamers in dezelfde categorie vallen en dat diegene die de grotere kamer heeft nu eenmaal geluk heeft. Via booking.com worden de kamers aangeprezen met een badkamer met douche en bad. Hier moet je douchen in het bad. Kamers zijn erg gehorig en je moet echt je best doen om de buren niet met je fluisterende gesprekken mee te laten genieten. Televisie van de buren hoor je duidelijk en voetstappen in de kamer naast je ook. Het ontbijt is fantastisch en krijgt een dikke 10. De ontbijtzaal is zo mooi. De entree van het hotel is ook super mooi. Jammer van de onvriendelijke dame aan de receptie en de kamers die hetzelfde kosten maar wel erg verschillen. Daarnaast de gehorigheid maakt het geheel wat minder. Jammer want dit hotel heeft de potentie om een super luxe hotel te worden. Op deze manier gaat dit niet lukken.

Verbleef: Januari, 2018, reisde met een partner
ParkhotelSchoenbrunn, Austria Trend Parkhotel Schönbrunn van Austria Trend Parkhotel Schoenbrunn Vienna, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 januari 2018

Dear paulawalschaap,
thank you very much that you took the time to send us your feedback.
It was pleasure for us to have you here in our Hotel Park Royal Palace Vienna.
Thank you for your positive Feedback due to our public areas and that you enjoyed our buffet breakfast with the big selection of regional products.
We are really sorry for the inconveniences and that your stay was not as expected.
We also took your comments on the occasion to re-train our receptionists to avoid such unprofessional situations. This behavior does not meet the requirements and quality standards of ourselves.
We hope to welcome you again to convince you of our qualities.
Best regards, your Team from Austria Trend Parkhotel Schönbrunn

30 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige locatie direct tegenover de zij ingang van park Schönbrunn. Wat ik meteen het mooiste park van Wenen vond!
Zeer uitgebreid ontbijt. Wij hadden een super grote kamer met zeer goede bedden, balkon,zithoek en een balzaal vaneen badkamer. Misschien geluk gehad met de kamer?

Verbleef: Oktober, 2017, reisde met familie
12 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kamer op de binnenplaats (zie foto), heel erg klein 17m2 en tussen 2 service hokken in. Ik dacht alle kamers waren zo klein en we waren moe. Op de laatste dag zagen we via een openstaande deur dat alle kamers behalve nr 1417 die van ons veel groter waren en allen met uitzicht. Hadden we maar moeten klagen gaf de receptioniste onvriendelijk aan. Mijn mening: dit soort kamers moeten ze niet verhuren. Ze proberen het gewoon en wij hebben het laten gebeuren. Tip: kies een ander hotel waar ze dit soort trucs niet uithalen.

Verbleef: November, 2017, reisde met een partner
3 november 2017 beoordeeld

Het is een prachtig hotel maar naar ons idee was het personeel aan de receptie niet geselecteerd op vriendelijkheid.
De kamers worden waarschijnlijk met luchtverfrissers gesprayed en dat is heel fijn en goed bedoeld maar niet voor mensen met (parfum) allergieen. Ook hadden wij veel last van stof, waarschijnlijk door de vloerbedekking. De kamers zijn netjes maar wat gedateerd. Aangezien wij er maar 2 nachten waren hebben we niet geklaagd: alle waarde naar zijn geld. Wel had ik eerder gelezen dat er bij inchecken werd gezegd tegen mensen dat de kamer geupgraded was en dit werd bij ons ook gezegd. Ik vraag me dan wel af wat voor kamer we hadden gehad zonder de upgrade?

Verbleef: Oktober, 2017
1 november 2017 beoordeeld

Bij aankomst verbaas je je over de netheid van het hotel en het personeel. De kamer was perfect schoon en de badkamer ook. Er zat een ligbad in wat heerlijk is na een dag wandelen door de meest prachtige stad waar ik tot nu toe geweest ben. Van de kamer naast je kan je niks horen maar naar de gang toe is het nog wel aardig gehorig. 's Ochtends staat er een geweldig ontbijt voor je klaar met een kok die je eieren of wafels bereidt zoals je dat zelf wil. Verder ontzettend ruime keuze aan broodjes, beleg, yoghurt, melk, sapjes, fruit. Er waren zelfs verschillende soorten 'gebak' (een soort mini apfelstrudel en een Gugelhupf cake). Er is geen betere manier om je dag zo te beginnen. Mocht je 19 euro voor het ontbijt teveel vinden, dan kan je makkelijk om de hoek een broodje scoren. Het hotel ligt erg dicht bij een metro en tramstation. Met de metro ben je zo in de binnenstad of bij het hoofdstation die je naar de trein brengt voor het vliegveld. Met de tram ben je met 10 min in het winkelgedeelte van de stad. Wij hadden nog een ochtend over voordat we om 15u met het vliegtuig zouden vertrekken, we hebben deze hele ochtend besteed in het nabij gelegen park van Schönbrunn, en wat was dat PRACHTIG! Zeker de moeite waard om daar een heel dagdeel aan te besteden.

Kamertip: Wij hadden een kamer op de vierde verdieping, dit waren de wat meer budget kamers. We hadden als een ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Oktober, 2017, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Wenen bekeken
Landstraße
Austria Trend Hotel Savoyen Vienna
Leopoldstadt
Austria Classic Hotel Wien
Leopoldstadt
Hilton Vienna Danube Waterfront
Prijzen weergeven

In Austria Trend Parkhotel Schoenbrunn Vienna geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Austria Trend Parkhotel Schoenbrunn Vienna

Adres: Hietzinger Hauptstrasse 10-14, Wenen 1130, Oostenrijk
Locatie: Oostenrijk > Wenen > Wenen > Hietzing
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Suites Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 33 familiehotel in Wenen
Nr. 62 luxe hotel in Wenen
Nr. 65 zakenhotel in Wenen
Nr. 71 romantisch hotel in Wenen
Prijsklasse: 63 € - 148 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Austria Trend Parkhotel Schoenbrunn Vienna 4*
Aantal kamers: 312
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Thomas Cook International AG, Booking.com, Ctrip TA, Expedia, TripOnline SA, Hotels.com, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Austria Trend Parkhotel Schoenbrunn Vienna met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Austria Trend Parkhotel Schoenbrunn Hotel Vienna

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?