Hotel Das Tigra(Wenen)
  • Zwembad
123 US$
129 US$
Besparingsmelding! 27% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 27% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 176 US$ per nacht.

177 US$
  • Roomservice
Renaissance Wien Hotel(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
81 US$
123 US$
111 US$
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 34% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 34% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 167 US$ per nacht.

234 US$
395 US$
Official Site
  • Zwembad
30 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige locatie direct tegenover de zij ingang van park Schönbrunn. Wat ik meteen het mooiste park van Wenen vond!
Zeer uitgebreid ontbijt. Wij hadden een super grote kamer met zeer goede bedden, balkon,zithoek en een balzaal vaneen badkamer. Misschien geluk gehad met de kamer?

Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
12 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kamer op de binnenplaats (zie foto), heel erg klein 17m2 en tussen 2 service hokken in. Ik dacht alle kamers waren zo klein en we waren moe. Op de laatste dag zagen we via een openstaande deur dat alle kamers behalve nr 1417 die van ons veel groter waren en allen met uitzicht. Hadden we maar moeten klagen gaf de receptioniste onvriendelijk aan. Mijn mening: dit soort kamers moeten ze niet verhuren. Ze proberen het gewoon en wij hebben het laten gebeuren. Tip: kies een ander hotel waar ze dit soort trucs niet uithalen.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
3 november 2017 beoordeeld

Het is een prachtig hotel maar naar ons idee was het personeel aan de receptie niet geselecteerd op vriendelijkheid.
De kamers worden waarschijnlijk met luchtverfrissers gesprayed en dat is heel fijn en goed bedoeld maar niet voor mensen met (parfum) allergieen. Ook hadden wij veel last van stof, waarschijnlijk door de vloerbedekking. De kamers zijn netjes maar wat gedateerd. Aangezien wij er maar 2 nachten waren hebben we niet geklaagd: alle waarde naar zijn geld. Wel had ik eerder gelezen dat er bij inchecken werd gezegd tegen mensen dat de kamer geupgraded was en dit werd bij ons ook gezegd. Ik vraag me dan wel af wat voor kamer we hadden gehad zonder de upgrade?

Verbleef: oktober 2017
1 november 2017 beoordeeld

Bij aankomst verbaas je je over de netheid van het hotel en het personeel. De kamer was perfect schoon en de badkamer ook. Er zat een ligbad in wat heerlijk is na een dag wandelen door de meest prachtige stad waar ik tot nu toe geweest ben. Van de kamer naast je kan je niks horen maar naar de gang toe is het nog wel aardig gehorig. 's Ochtends staat er een geweldig ontbijt voor je klaar met een kok die je eieren of wafels bereidt zoals je dat zelf wil. Verder ontzettend ruime keuze aan broodjes, beleg, yoghurt, melk, sapjes, fruit. Er waren zelfs verschillende soorten 'gebak' (een soort mini apfelstrudel en een Gugelhupf cake). Er is geen betere manier om je dag zo te beginnen. Mocht je 19 euro voor het ontbijt teveel vinden, dan kan je makkelijk om de hoek een broodje scoren. Het hotel ligt erg dicht bij een metro en tramstation. Met de metro ben je zo in de binnenstad of bij het hoofdstation die je naar de trein brengt voor het vliegveld. Met de tram ben je met 10 min in het winkelgedeelte van de stad. Wij hadden nog een ochtend over voordat we om 15u met het vliegtuig zouden vertrekken, we hebben deze hele ochtend besteed in het nabij gelegen park van Schönbrunn, en wat was dat PRACHTIG! Zeker de moeite waard om daar een heel dagdeel aan te besteden.

Kamertip: Wij hadden een kamer op de vierde verdieping, dit waren de wat meer budget kamers. We hadden als een van de weinigen in het hotel een balkon
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
5 oktober 2017 beoordeeld

De kamers en badkamers zijn ruim, maar het is een beetje vergane glorie. Kamers hebben een opknapbeurt nodig. Het bed is matig. Het ontbijtbuffet heeft een ruime keuze. Jammer dat het spek ofwel overbakken ofwel te weinig gebakken was. Er wordt à la minute omelet gemaakt.

• Verbleef: oktober 2017, reisde voor zaken