Austria Trend Parkhotel Schoenbrunn Vienna
Official Hotel
96 US$
Orbitz.com
  • Bar/lounge
Renaissance Wien Hotel(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
94 US$
  • Zwembad
379 US$
286 US$
3 november 2017 beoordeeld

Het is een prachtig hotel maar naar ons idee was het personeel aan de receptie niet geselecteerd op vriendelijkheid.
De kamers worden waarschijnlijk met luchtverfrissers gesprayed en dat is heel fijn en goed bedoeld maar niet voor mensen met (parfum) allergieen. Ook hadden wij veel last van stof, waarschijnlijk door de vloerbedekking. De kamers zijn netjes maar wat gedateerd. Aangezien wij er maar 2 nachten waren hebben we niet geklaagd: alle waarde naar zijn geld. Wel had ik eerder gelezen dat er bij inchecken werd gezegd tegen mensen dat de kamer geupgraded was en dit werd bij ons ook gezegd. Ik vraag me dan wel af wat voor kamer we hadden gehad zonder de upgrade?

Verbleef: oktober 2017
1 november 2017 beoordeeld

Bij aankomst verbaas je je over de netheid van het hotel en het personeel. De kamer was perfect schoon en de badkamer ook. Er zat een ligbad in wat heerlijk is na een dag wandelen door de meest prachtige stad waar ik tot nu toe geweest ben. Van de kamer naast je kan je niks horen maar naar de gang toe is het nog wel aardig gehorig. 's Ochtends staat er een geweldig ontbijt voor je klaar met een kok die je eieren of wafels bereidt zoals je dat zelf wil. Verder ontzettend ruime keuze aan broodjes, beleg, yoghurt, melk, sapjes, fruit. Er waren zelfs verschillende soorten 'gebak' (een soort mini apfelstrudel en een Gugelhupf cake). Er is geen betere manier om je dag zo te beginnen. Mocht je 19 euro voor het ontbijt teveel vinden, dan kan je makkelijk om de hoek een broodje scoren. Het hotel ligt erg dicht bij een metro en tramstation. Met de metro ben je zo in de binnenstad of bij het hoofdstation die je naar de trein brengt voor het vliegveld. Met de tram ben je met 10 min in het winkelgedeelte van de stad. Wij hadden nog een ochtend over voordat we om 15u met het vliegtuig zouden vertrekken, we hebben deze hele ochtend besteed in het nabij gelegen park van Schönbrunn, en wat was dat PRACHTIG! Zeker de moeite waard om daar een heel dagdeel aan te besteden.

Kamertip: Wij hadden een kamer op de vierde verdieping, dit waren de wat meer budget kamers. We hadden als een van de weinigen in het hotel een balkon
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
5 oktober 2017 beoordeeld

De kamers en badkamers zijn ruim, maar het is een beetje vergane glorie. Kamers hebben een opknapbeurt nodig. Het bed is matig. Het ontbijtbuffet heeft een ruime keuze. Jammer dat het spek ofwel overbakken ofwel te weinig gebakken was. Er wordt à la minute omelet gemaakt.

• Verbleef: oktober 2017, reisde voor zaken
14 september 2017 beoordeeld

Van dinsdag 5 september t/m vrijdag 8 september in dit hotel verbleven.
Hotel ligt buiten het centrum tegenover park Schonbrun ( ingang dierentuin )
Het is een perfecte hotel om Wenen te ontdekken. Vlakbij het Metro station Hientzing
( U4).
We hadden een Executive kamer geboekt met bad en balkon.Deze kamer was aan de voorkant op de 1e etage, wel wat rumoerig door het verkeer. Voor ons niet echt hinderlijk. We keken tegen park Schonbrun aan, misschien als je hoger zit dat je op het park kijkt. Kamers werden elke dag schoongemaakt. En de bedden waren zeer goed.
Ontbijt was zeer uitgebreid,ondanks het mooie weer konden we maar een keer buiten eten. De vraag is nog steeds waarom. Bediening in de ontbijtzaal is niet erg vriendelijk.Er wordt al afgeruimd en opnieuw gedekt terwijl je nog een tweede keer of je toetje aan het halen bent. Gaf het idee dat je weg moest en niet echt netjes en gastvrij voor een vier sterren hotel.Verschillende keren waren de koffielepeltjes op en de bakjes voor de toetjes.
Personeel bij het inchecken is niet vriendelijk, werden niet welkom geheten en niet gevraagd of we een goede vlucht gehad hadden. Dit tevens ook bij bij het uitchecken ook geen goede terug reis gewenst. Moeten nog wel een lesje klantvriendelijkheid krijgen.
Hebben dit niet tijdens ons verblijf gemeld omdat we het formulier over onze bevindingen te laat op vrijdag pas hebben gezien.
Maar desondanks mooie dagen gehad in een mooi hotel.

Leuke restaurants die vlakbij liggen zijn : Brandauer Schlossbau ( 5 min te lopen )
Grieks Odysseus ( 15 minuten lopen) en Futterboden ( 10 minuten met tram 10 )

Kamertip: Kamers aan de voorkant zijn rumoerig, misschien hoger gelegen kamers niet. Voorkant wel een mooi uitzicht
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
11 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel ligt prachtig aan een ingang van het park van schloss Schönbrunn. 10 minuten lopen van de dierentuin of het slot. Metrostation op nog geen 5 minuten lopen van het hotel met een prima verbinding met de stad. Hele ruime kamers en een uitstekend ontbijt, het restaurant heeft een beperkte keus voor het diner. Parkeergarage direct onder het hotel is niet erg ruim. Service in het hotel is prima.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner