“Mooi hotel met aandachtspunten”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 12 websites!
Austria Trend Parkhotel Schoenbrunn Vienna
Beoordeeld als nr. 84 van 359 hotels in Wenen
14 september 2017 beoordeeld

Van dinsdag 5 september t/m vrijdag 8 september in dit hotel verbleven.
Hotel ligt buiten het centrum tegenover park Schonbrun ( ingang dierentuin )
Het is een perfecte hotel om Wenen te ontdekken. Vlakbij het Metro station Hientzing
( U4).
We hadden een Executive kamer geboekt met bad en balkon.Deze kamer was aan de voorkant op de 1e etage, wel wat rumoerig door het verkeer. Voor ons niet echt hinderlijk. We keken tegen park Schonbrun aan, misschien als je hoger zit dat je op het park kijkt. Kamers werden elke dag schoongemaakt. En de bedden waren zeer goed.
Ontbijt was zeer uitgebreid,ondanks het mooie weer konden we maar een keer buiten eten. De vraag is nog steeds waarom. Bediening in de ontbijtzaal is niet erg vriendelijk.Er wordt al afgeruimd en opnieuw gedekt terwijl je nog een tweede keer of je toetje aan het halen bent. Gaf het idee dat je weg moest en niet echt netjes en gastvrij voor een vier sterren hotel.Verschillende keren waren de koffielepeltjes op en de bakjes voor de toetjes.
Personeel bij het inchecken is niet vriendelijk, werden niet welkom geheten en niet gevraagd of we een goede vlucht gehad hadden. Dit tevens ook bij bij het uitchecken ook geen goede terug reis gewenst. Moeten nog wel een lesje klantvriendelijkheid krijgen.
Hebben dit niet tijdens ons verblijf gemeld omdat we het formulier over onze bevindingen te laat op vrijdag pas hebben gezien.
Maar desondanks mooie dagen gehad in een mooi hotel.

Leuke restaurants die vlakbij liggen zijn : Brandauer Schlossbau ( 5 min te lopen )
Grieks Odysseus ( 15 minuten lopen) en Futterboden ( 10 minuten met tram 10 )

Kamertip: Kamers aan de voorkant zijn rumoerig, misschien hoger gelegen kamers niet. Voorkant wel een mooi uit ...
  • Verbleef: September, 2017, reisde met een partner

11 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel ligt prachtig aan een ingang van het park van schloss Schönbrunn. 10 minuten lopen van de dierentuin of het slot. Metrostation op nog geen 5 minuten lopen van het hotel met een prima verbinding met de stad. Hele ruime kamers en een uitstekend ontbijt, het restaurant heeft een beperkte keus voor het diner. Parkeergarage direct onder het hotel is niet erg ruim. Service in het hotel is prima.

Verbleef: September, 2017, reisde met een partner
5 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier vier nachten doorgebracht. Alles is netjes schoon. Het ontbijt was geweldig veel variatie. We hebben zelfs in de balzaal ontbeten. Toch een minpuntje wij hadden hele zachte bedden. Wij zouden zeker terug komen.

Verbleef: September, 2017, reisde met een partner
4 september 2017 beoordeeld

Het oude gedeelte van het hotel is het voormalig gastenverblijf van Slot Schonbrunn wat aan de overzijde in het park is gelegen. Het hotel is elegant, met een balzaal die ook gebruikt wordt om te ontbijten. Het ontbijt is uitgebreid. Meerdere soorten brood, beleg, zoet en hartig, gebakken omelet met verse ingrediënten. Wij zaten in het nieuwe gedeelte van het hotel, wat je vanuit de lobby kunt bereiken. De kamers zijn goed, schoon en de bedden goed met wifi. De bediening is vriendelijk. In het restaurant kun je lekker eten, en als je terug komt van een dag wandelen in Wenen kun je hier heerlijk koffie drinken met lekker Weens gebak.

Kamertip: Vraag om een kamer aan de tuinzijde, anders zit je aan een drukke weg.
  • Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
5 augustus 2017 beoordeeld

Goede kamer op gelijkvloers met terras. Goed bed, goede airco, goede wifi, goede parkeergarage (betalend 26,5 euro/d)
Zeer goed ontbijt. Restaurant goed.
Metro naar centrum op korte wandelafstand van hotel.
Goed verblijf gehad in een chique Weense sfeer.

Kamertip: Kamer op gelijkvloers met terras
  • Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Wenen bekeken
Landstraße
Austria Trend Hotel Savoyen Vienna
Leopoldstadt
Austria Classic Hotel Wien
Leopoldstadt
Hilton Vienna Danube Waterfront
Prijzen weergeven

In Austria Trend Parkhotel Schoenbrunn Vienna geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Austria Trend Parkhotel Schoenbrunn Vienna

Adres: Hietzinger Hauptstrasse 10-14, Wenen 1130, Oostenrijk
Locatie: Oostenrijk > Wenen > Wenen > Hietzing
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Suites Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 33 familiehotel in Wenen
Nr. 63 luxe hotel in Wenen
Nr. 65 zakenhotel in Wenen
Nr. 71 romantisch hotel in Wenen
Prijsklasse: 63 € - 147 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Austria Trend Parkhotel Schoenbrunn Vienna 4*
Aantal kamers: 312
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Thomas Cook International AG, Ctrip TA, Booking.com, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Austria Trend Parkhotel Schoenbrunn Vienna met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Austria Trend Parkhotel Schoenbrunn Hotel Vienna

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?