Austria Trend Parkhotel Schoenbrunn Vienna
282 US$
230 US$
Agoda.com
  • Inclusief ontbijt
Renaissance Wien Hotel(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
94 US$
Official Hotel
379 US$
286 US$
30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel netjes en heel vriendelijk personeel. Ook erg behulpzaam . De kamers zijn heel schoon. De badkamer is erg mooi en netjes. Een hele fijne douche. Met een parkeergarage, die een beetje duur is, maar wel handig dat die er is. Ruime kamer, fris en free wifi. Echt geen een nadeel aan de kamer. Super!

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
13 juli 2017 beoordeeld

Waar dit hotel de 4 sterren vandaan haalt, weten wij niet. Meer dan 3 sterren kunnen wij er niet van maken met uitzondering van het ontbijt dan. Dat was meer dan uitstekend! Alles te krijgen ook lactosevrije producten.
Het personeel is vriendelijk, de ligging gunstig tov metro en het Schlosspark, maar dan zijn we ook klaar met de positieve berichten.
Het receptiepersoneel mag dan vriendelijk zijn, maar heeft totaal geen enkel gevoel voor wat belangrijk is. Geen "Aufmerksamkeit" zoals de Duitsers dat noemen.
Wij waren op huwelijksreis en hadden onze kamer na reservering geupgraded naar een deluxe kamer. Dit ook gemeld bij boeking en aankomst.
Bij aankomst kregen we een kamer op de 5e etage onder het dak. De gangen van de 5e etage zien er bijzonder gedateerd uit. De hoekkamer was erg groot, maar zeer sober en summier ingericht en ook tamelijk gedateerd. Weinig aan de muren, geen koffie/thee faciliteiten (heeft tegenwoordig een 3 sterren hotel zelfs al). 2 ramen waarvan bij 1 de gordijnen aan beide kanten minimaal 20 cm te kort waren. Badkamer was wel groot en prachtig.
Geen enkele berichtje in de kamer noch aan de receptie om ons te feliciteren met ons huwelijk. We hadden dit hotel juist om de romantische uitstraling geboekt.
Na de 1e nacht vroeg wakker geworden omdat de gordijnen niet verduisteren en ook niet helemaal dicht konden. De 2e nacht begon om 4.30 uur een geluid van een soort waterboiler of airco zo'n herrie te maken, dat het leek alsof er naast je bed iemand uren stond te douchen.
We hebben toen om een andere kamer gevraagd en wat bleek. We hadden helemaal geen Deluxe kamer gekregen maar sliepen in een comfortkamer. Pas toen we bewezen hadden dat we voor een upgrade betaald hadden, gaven ze toe dat ze de info wel hadden ontvangen maar niet goed gelezen hadden. Dit kwam op ons over dat ze ons heel bewust een comfortkamer gegeven hadden bij aankomst.Ook wisten ze niet dat het onze huwelijksreis was zei het hotel tegen ons.
Later op de dag eindelijk een deluxekamer gekregen, maar in de moderne bijgebouwen die bij onze boekingspartner niet op de site stond, dus totaal niet romantisch. De badkamer was half zo groot dan die van de comfortkamer. En wederom in de kamer nergens een briefje of attentie met sorry voor het ongemak en gefeliciteerd met jullie huwelijk. De enige compensatie voor 2 nachten comfortkamer was een drankje in de hotelbar terwijl we voor deluxe betaald hebben!!! Ook mondeling nooit een felicitatie gehad voor ons trouwen. Onbegrijpelijk zoiets.
In de deluxekamer wel goed geslapen.
Verder werd die week de minibar niet direct bijgevuld en was op een gegeven moment de afstandsbediening van de tv weg. De receptie gebeld 's avonds: we komen een nieuwe brengen. Na 50 minuten nog niemand gezien. Nogmaals de receptie gebeld: de receptionist zei dat de dames al weg waren maar dat hij de afstandsbediening zou brengen. Om middernacht (na weer 1,5 uur wachten) maar gaan slapen.
Nooit meer door iemand gevraagd of we inmiddels een afstandsbediening hadden gekregen.
Al met al een slechte service van de receptie. Omdat het ontbijt zo goed was en de mensen wel vriendelijk, krijgt dit hotel van ons nog een mager 6je, maar boek dit niet als je in de watten gelegd wilt worden. Wij gaan hier nooit meer terug. Prijs-kwaliteitverhouding is niet goed.
Hotel heeft ook geen zwembad of andere punten waarop 4 sterren gerechtvaardigd zou zijn. Al met al een teleurstelling, zeker op je huwelijksreis.

Kamertip: kamers aan tuinkant zijn rustiger. Geen hoekkamer op de 5e etage nemen. Veel lawaai en gordijnen die niet sluiten en te licht zijn
  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
25 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heel groot hotel met diverse vleugels. De eerste morgen ontbijten merk je hoeveel mensen hier slapen. Als er grote groepen tegelijk ontbijten is het zoeken en wachten. Het hotel begint gedateerd te raken. Prima gelegen bij het Slot.

Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden
3 mei 2017 beoordeeld

Prachtig hotel gelegen naast het park van Schönbrunn, alleen de buitenkant is al de moeite. Mooie kamers. Alhoewel het een heel groot hotel is dat gelegen is aan een redelijk drukke baan, waar iedere avond wel iets te doen was, hadden wij totaal geen last van lawaaihinder. Het is ook vlak aan de metro gelegen, ideaal om je citytrip te starten. Ontbijtbuffet was ook heel uitgebreid, met showcooking voor alle soorten eieren en ook wafels. Ook leuke bar met zeer vriendelijke obers.

Kamertip: Wij hadden een kamer in gebouw 5, was er zeer rustig
  • Verbleef: april 2017, reisde met familie
4 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wel aardig hotel. Maar voor vier sterren .... erg over de top.

Te duur voor wat je krijgt. Kregen een verkeerde kamer toegewezen.

Maar dat schijnt hier heel normaal te zijn. Net zoals het ontbijt dat gewoon € 19 per persoon per dag kost!!

Ik had via expedia geboekt en waarschijnlijk niet goed opgelet. Nou 20 meter in de straat kan je bij bakker Anker heerlijk ontbijten voor stukken minder.

Kamers zijn klein

Schoon