Hotel Sacher Wien
Hilton Vienna Plaza(Wenen)
Boek nu, betaal bij aankomst
344 US$
325 US$
  • Zwembad
104 US$
Besparingsmelding! 25% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 25% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 138 US$ per nacht.

138 US$
112 US$
108 US$
Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 142 US$ per nacht.

159 US$
134 US$
512 US$
445 US$
Agoda.com
  • Restaurant
Renaissance Wien Hotel(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
100 US$
Renaissance Hotels
  • Roomservice
282 US$
258 US$
Agoda.com
4 mei 2016 beoordeeld

De ligging van dit hotel pal in het centrum van Wenen is fantastisch.het restaurant cafe die bij het hotel horen, zeer aangenaam als je op vrienden wacht . Alles verloopt heel vlot en met klasse, zoals je in een hotel van dit kaliber kan verwachten...

• Verbleef: april 2016, reisde met een partner
SacherVienna, Geschäftsführer van Hotel Sacher Wien, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 mei 2016

Dear Myriam Deryckere!

Thank you very much for choosing to stay with us in Vienna and for writing such a great review!

We're so pleased you enjoyed our central location in the heart of Vienna! It is a real pleasure to receive such a positive feedback and I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks.

We very much hope that we will have the pleasure to welcome you at the Hotel Sacher again soon!

19 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel Sacher ademt geschiedenis. Ondanks de geschiedenis is de combinatie met authenticiteit en moderniteit erg goed gedaan. Vriendelijk personeel, goede restaurants en uitstekende kamers. Aandacht voor details. Zeer goed aan te bevelen voor een centraal gelegen verblijf in wenen!

Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
SacherVienna, Manager van Hotel Sacher Wien, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 februari 2016

Dear Reviewer! Thank you very much for choosing the Hotel Sacher Wien when visiting Vienna and for reviewing us in such a splendid way. We are so pleased you enjoyed the interior along with our history, our service as well as the central location in the heart of Vienna!

I very much hope to have you staying with us again and look forward to welcoming you back.

Warm regards,

17 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoonweg fantastisch! Komen reeds verschillende jaren naar dit hotel, nog nooit teleurgesteld. Van bij de aankomst tot het vertrek alles tot in de puntjes verzorgd. De conciërge, bagagehulp, de chauffeur voor de transfers naar de luchthaven, de bediening bij het ontbijt, iedereen is even vakkundig en vriendelijk. Wij komen hier graag nog eens terug.

Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
SacherVienna, Geschäftsführer van Hotel Sacher Wien, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 februari 2016

Dear Reviewer!

Thank you very much for taking the time to tell us about your stay at the Hotel Sacher Wien.

I am more than happy to hear that you enjoyed your stay in Vienna! It is a real pleasure to receive such a positive feedback and I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks.

3 februari 2016 beoordeeld

Super hotel,zeer goede service, behulpzaam, prachtige kamers, restaurant is geweldig,heerlijke spa,leuke attentie voor mijn verjaardag, prachtige kamer,fantastisch ontbijt,ligging in hartje centrum tegenover operahaus, alles in op loop afstand te doen.laat je lekker ophalen van vliegveld met limo.
Niks negatiefs over dit hotel te melden. Beslist een aanrader

Kamertip: Wij hadden een kamer aan de voorkant en hadden geen last van verkeer. Goed geïsoleerd.
  • Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
SacherVienna, Geschäftsführer van Hotel Sacher Wien, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 februari 2016

Dear Mario,

Thank you very much for your detailed comments regarding your stay at the Hotel Sacher Wien, it is always a pleasure to receive such positive feedback!

I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks!

Thank you again for sharing your experience. We do hope that we will have the pleasure to welcome you again at the Hotel Sacher Wien soon!

15 december 2015 beoordeeld

Een heel mooi hotel! Gelegen midden in het oude centrum! Ontzettend aardige mensen! Zeer gastvrij! Ontzettend leuke tijd gehad! Heerlijk ontbijtbuffet! En natuurlijk de Sacher Torte die was echt verrukkelijk! Heel veel bezienswaardigheden op loopafstand!

Kamertip: Het hotel staat midden in de stad! Je hebt dus uitzicht op andere gebouwen!
  • Verbleef: december 2015, reisde met familie