Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Grand Hotel Wien
Prijzen weergeven
Houd je van besparen? We doorzoeken tot 200 websites voor de laagste prijzen
Hotels in de buurt
Hotel bekijken
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Hotel bekijken
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Pension Suzanne(Wenen)
Hotel bekijken
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
Hotel bekijken
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Hotel bekijken
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Inclusief ontbijt
Hotel bekijken
Grand Ferdinand(Wenen)
Hotel bekijken
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Zwembad
Hotel bekijken
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Inclusief ontbijt
Hotel bekijken
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Roomservice
Hotel bekijken
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Beoordelingen (1.254)
Beoordelingen filteren
1.254 resultaten
Waardering van reizigers
894
257
61
20
22
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
894
257
61
20
22
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenAlle talen
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 1.254 beoordelingen
15 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer zeer goed hotel in de nabijheid van alle bezienswaardigheden. Een aanrader. Concierge beneden regelt echt alles zonder geduld te verliezen. Alleen de bar en resto kon iets gezelliger maar nu ben ik echt aan het muggeziften. Top

Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
Bedank torere
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Grand Hotel W, Geschäftsführer van Grand Hotel Wien, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 december 2016
Google-vertaling

Dear torere,

We appreciate your comments regarding your stay at our "Grand Hotel Wien". It is always a pleasure to receive positive feedback.

I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks.
Thank you again for taking the time for your review and it is our hope that you will be able to visit us here at the Grand Hotel Wien again one day in the future.

With kindest regards,

Horst Mayer
General Manager
Grand Hotel Wien

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
7 september 2016 beoordeeld

We hebben samen met onze dochters een aantal dagen hier gelogeerd. Het was er geweldig. Kamers heel stijvol, badkamer van alle gemakken voorzien en het personeel erg vriendelijk. Het hotel ligt heel centraal je bent op loopafstand van het centrum en veel bezienswaardigheden. Het ontbijt was erg uitgebreid, maar ook aan de dure kant € 34,00 p.p. De 2e dag waren er wat problemen bij het ontbijt maar dit was na een klacht uiteindelijk keurig opgelost. Kortom we hebben een paar hele mooie dagen gehad.

  • Verbleef: September, 2016, reisde met familie
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank marleen53
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
22 oktober 2015 beoordeeld

Prachtig hotel,goede ligging vlak bij opera en centrum .
Vriendelijk ontvangst goede service parkeergarage onder hotel met lift bereikbaar .
Drie restaurants waarvan een Japans was zeer goed vriendelijke bediening.

  • Verbleef: Oktober, 2015, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Wiek B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Grand Hotel W, Geschäftsführer van Grand Hotel Wien, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 oktober 2015
Google-vertaling

Dear "Wiek B",

Many thanks for your excellent review. We are delighted that you took the time to let the TripAdvisor community learn about what they can expect from a visit to the Grand Hotel Wien; friendly service and the highest standard of luxury accommodations in Vienna.

We are also proud to read that you enjoyed the varity of our restaurants, especially our famous Japanese restaurant "Unkai".

Thank you again for your nice review and we are really looking forward to welcoming you back to our Grand Hotel Wien in the nearest future.

Sincerely,

Horst Mayer
General Manager
Grand Hotel Wien

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
31 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel gelegen op de ring.
Voordeel je bent overal kort bij het ligt centraal.
De achterzijde van het hotel is een shoppingcenter.
Is mooi als het ooit slecht weer is.
We hadden na vraag een stille kamer .Een perfecte muisstille kamer.Alles was in orde..
Het enige nadeel de zwakke wifi,en de uitval ervan.
Mits betaling kan je meer sterkte verkrijgen.
Ook de taverne was oké.
Ik probeerde de wellness ,een massage die liet wat te wensen over maar daar heeft waarschijnlijk ieder zijn gedacht over,
Er is ook een sauna aanwezig enz...

Verbleef: Mei, 2015, reisde met een partner
Bedank camille j
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Grand Hotel W, Geschäftsführer van Grand Hotel Wien, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juni 2015
Google-vertaling

Dear "camille j",

thank you so much for your kind words from your stay at the "Grand Hotel Wien". I am glad you were able to enjoy your time inside as the weather did not play along.

I sincerely apologize that the Massage did not meet your expectations as this does not correspond to our reputation. Please rest assured that your feedback will be forwarded in order to ensure a perfect service for the future.

I am glad that you were happy with the rest of your stay and we would be very pleased to welcome you back to our hotel on another occasion.

Kind regards,


Horst Mayer
General Manager
Grand Hotel Wien

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
6 februari 2014 beoordeeld

we hebben er slechts een nacht verbleven, maar dit had de uitstraling van klasse, een groot verleden. kamers, eten, ontbijt, ontvangst...zoals het hoort.

Vanzelfsprekend niet geschikt is voor de meest trendy place, maar voor alle anderen: klasse!

  • Verbleef: April, 2013, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank sandor_ma
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vanessa A, Leiter Gästebetreuung van Grand Hotel Wien, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 februari 2014
Google-vertaling

Dear dirk v,

We appreciate your comments regarding your recent stay at the Grand Hotel Wien. It is always a pleasure to receive positive feedback.

I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. As a member of The Leading Hotels of the World, the hotel continuously strives to meet your needs and expectation.

Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

Sincerely,

Vanessa Alvarez Fernandez
Guest Relations and Quality Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken