“Gezellig en goed”

Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Wijk: Innere Stadt
20 juni 2018 beoordeeld

We hebben hier heerlijk gegeten. Het is altijd prettig als je merkt dat je welkom bent. De muziek was onze smaak. Als dan ook nog het eten erg lekker is, dan heb je een fantastische avond. We hebben later nog een aantal andere restaurants in Wenen bezocht ,die ook een hoge rating hebben bij tripadvisor, maar we vonden Heinz de beste!

Datum van bezoek: april 2018

2 april 2018 beoordeeld

Na even zoeken op Google een leuke tent gevonden die eenvoudige gerechten serveert, waaronder ook de traditionele schnitzel. Die moet je in Wenen natuurlijk geprobeerd hebben. De andere gerechten zagen er ook prima uit en smaakten best.
Leuke spontane bediening. Niet te moeilijk.

Datum van bezoek: maart 2018
8 juli 2017 beoordeeld

Klein restaurant waar je ook buiten kunt eten. Kleine kaart maar wat je er te eten krijgt is zo super lekker! Heerlijke simpele maar overheerlijke pasta's, de eigengemaakte hamburgers zagen er ook lekker uit en de crème brulde was zeer verrassend. Wijn en pasta's niet duur.

Datum van bezoek: juli 2017
14 mei 2017 beoordeeld

's Avonds na de vliegreis Brussel-Wenen... op zoek naar een leuk restaurantje en ja juist naast het hotel daar vind je "DAS HEINZ" ! Wauw wat een vriendelijke ontvangst.
Het ijs was meteen gebroken en nu mijn beste duits boven toveren en bestellen, leuke simpele kaart en lekkere rosé wijn. Simpel, knus, lekker !

Datum van bezoek: november 2016
10 oktober 2014 beoordeeld

Gezellig en trendy adresje. Uitstekende mix van Oostenrijkse en internationale gerechten. Er wordt ook een mooie selectie wijnen per glas geschonken. De prijzen van dit alles vallen goed mee voor een stad als Wenen.

Datum van bezoek: september 2014
    • Sfeer

In Das Heinz geweest? Deel je ervaringen!