“Heerlijk Italiaans restaurant ”
Beoordeling van Al Borgo

Al Borgo
Geclassificeerd als nr. 27 van 4.922 Restaurants in Wenen
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Innere Stadt
2 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben voor Al Borgo gekozen op basis van de recensies die we tegenkwamen op Tripadvisor. Dit is een geweldig restaurant. De service is fantastisch en er is een uitgebreide wijnkaart. Als voorgerecht hadden wij de carpaccio met heerlijke parmezaanse kaas. De hoofdgerechten waren ook heerlijk. Wij hadden niet gereserveerd (donderdagavond) en kregen meteen een tafel toegewezen.

Datum van bezoek: augustus 2018

15 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We worden hier steeds hartelijk verwelkomd voor zowel een zakelijke lunch als vriendendiner. Thanks aan Al Borgo #Alborgo #Wenen #Vienna

Datum van bezoek: juni 2018
1 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben op 31 jan uitstekend gegeten bij al Borgo. Lekker eten en de bediening is persoonlijk, vrolijk en men wil je echt een leuke avond bezorgen. Hulde!

Datum van bezoek: januari 2018
13 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanuit Nederland per mail een tafel gereserveerd en die werd keurig en vriendelijk beantwoord. Bij binnenkomst wist men van deze reservering, keurig.
Er heerst een Italiaanse sfeer, ongedwongen. Leuke tafel gekregen waar men een haak aan je tafel bevestigd zodat je tas daaraan kan hangen.
Mooi kaart met een ruime keuze en een uitgebreide wijnkaart. Heerlijk een 4 gangen diner gekozen en er volop van genoten. De bediening is zeer voorkomend. Dit restaurant is een aanrader, wel reserveren.

Datum van bezoek: december 2017
23 oktober 2017 beoordeeld

Gereserveerd rond 22.00 na een late vlucht richting Wenen. Vriendelijk onthaald met een opwarmertje van huis, en naar onze tafel gebracht.

Lekker gegeten en prijs kwaliteit prima !

Datum van bezoek: oktober 2017

In Al Borgo geweest? Deel je ervaringen!