“Heerlijk eten, maar de bediening laat grote steken vallen”
Beoordeling van Meierei am Stadtpark

Meierei am Stadtpark
Geclassificeerd als nr. 326 van 4.983 Restaurants in Wenen
Keukens: Oostenrijks, Europees
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Romantisch, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Landstraße
12 januari 2018 beoordeeld

In de zomer aten we hier en waren onder de indruk van de fantastische en heel speciale bediening: obers liepen op een bijna operettemanier op en af, attent, met handschoenen aan met zilveren bladen waarop het heerlijke eten werd geserveerd door weer een andere ober. Dit keer gebruikte de ober het trapje als een soort sportattribuut, het bedienend meisje wist niet of het menu ook in delen kon worden besteld, stond in het restaurant haar haar te doen, de bestelde koffie met melk kwam zonder melk en het allerergste: de tafeltjes werden met een plantenspuitje vol chemisch reinigingsspul schoongespoten terwijl wij aan het eten waren!! Tot slot mochten we zelf onze jassen zoeken(die bij binnenkomst keurig en vriendelijk werden aangenomen) aantrekken, terwijl de zeker 5 obers rond stonden. Niemand liep even mee naar de deur...Het eten was verrukkelijk en we komen zeker nog eens terug in de hoop dat dit een keer helemaal fout ging. Het geheel maakte op ons de indruk dat de baas er niet was en ieder deed wat hij nu eenmaal moest doen zonder de bezieling die er in de zomer was.

Datum van bezoek: januari 2018

18 november 2017 beoordeeld

Vol verwachting klopte ons hart om dit zusje van het sterrenrestaurant Steiereck uit te proberen. 4 gangen avondmenu gekozen en de eerste twee gerechten waren lekker, maar het hoofdgerecht, haas, viel letterlijk rauw op ons dak, terwijl iedereen weet dat een haas goed doorbakken moet zijn. Ook toen we er wat van gezegd hadden werd geen actie ondernomen. Geen service.

Datum van bezoek: oktober 2017
21 augustus 2017 beoordeeld

Heb hier op mijn verjaardag gegeten met het gezin. Alles precies zoals je het wilt en verwacht van een bistro van het 9e beste restaurant van de wereld (Steirereck). Bovendien superveel kazen (>200 soorten)!

Datum van bezoek: juli 2017
21 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je wilt eten is een reservering verplicht! In het mooie weense stadtpark dus de locatie is perfect. Kom hier binnen wandelen voor een kaasplankje met een goed glas wijn! Zeer aan te bevelen!

Datum van bezoek: februari 2017
2 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De gekte van de stad ontvluchten. Mooi uitzicht op oude bomen die nu prachtig kleuren.
Beetje stijf, daarom ook wel weer leuk, klant is koning en gastronomie een vak. In Nederland is dit soms lastig te vinden.
De kaart is origineel en overzichtelijk. De gerechten zijn hoogwaardig. Prijs absoluut in orde.

Datum van bezoek: oktober 2016

In Meierei am Stadtpark geweest? Deel je ervaringen!