“Perfect voor de Sissi liefhebber na een dagje Schönbrunn”
Beoordeling van Cafe Restaurant Residenz - GESLOTEN

Cafe Restaurant Residenz
Certificaat van uitmuntendheid
Keukens: Oostenrijks
Meer informatie over het restaurant
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Schönbrunn
4 december 2018 beoordeeld

Heerlijke Apfelstrudel gegeten na een middag over de kerstmarkt te hebben gelopen bij Schönbrunn. Deze Apfelstrudel word huisgemaakt en is erg lekker. Een paar keer per dag is er ook de mogelijkheid om een korte show te bezoeken waar word gedemonstreerd hoe deze Apfelstrudel gemaakt word. Dit is in de kelder van het restaurant . De kaart heeft een grote keuze aan heerlijke taartjes en andere lekkernijen. De warme chocomel met mini marshmallows was erg lekker en vulde goed. Het personeel is er vriendelijk en denkt mee.

Datum van bezoek: december 2018

6 november 2018 beoordeeld

Ik denk dat het kader en de sfeer er meer toe doen in dit geval dan het eten. De service is vriendelijk en zeer correct, en het voorgeschotelde doet niet onder voor wat we in andere Weense restaurants voorgeschoteld gekregen hebben. Hou er gewoon rekening mee dat je de setting ook betaalt en dat je aan de andere kant zeker niet slecht dineert.

Datum van bezoek: november 2018
4 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tja, voor culinair genieten moet je niet naar Oostenrijk gaan. Dit hapje behoorde tot het favoriete vd keizer....geef mij maar een pannekoek.

Datum van bezoek: maart 2018
Querfeld, Inhaber van Cafe Restaurant Residenz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2018

Dear Bathmen,
I am sorry we could not fulfill your expectations. Kaiserschmarren - a sliced and in a pan buttered, slightly caramelized thick bisquit. Served with applesauce and stewed plums it is a beloved Austrian dessert or snack.
Its a pity we did not meet your taste. We serve it so often with best reviews. Most of our customers like the Viennese cousine.

24 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Slechte soppige lauwe apfelstrudel.... regelrechte aanfluiting zelfs een thuiskok maakt deze 1000x beter.

Datum van bezoek: februari 2018
Querfeld, Inhaber van Cafe Restaurant Residenz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2018

Dear vakantieherma,
I am sorry we did not meet your taste. Apple studel is made round the day in our strudel bakery in the basement and served ovenwarm. Studel need to cool down before you can slice it. Its a pity that your did'nt take the opertunity to have a look at our well known strudel show. You would have got an idea how we produce it by hand and why apple strudle is a high praised and often best rated signature dessert in our Cafe.
Once again I aplogize that we did not meet your taste.

22 januari 2018 beoordeeld

Helaas viel het eten tegen en was van zeer matige kwaliteit, kwaliteit zou niet mogen afhangen van het seizoen. Voor ons dan ook een echte Keizerlijke misser die wij niet zullen herhalen. De koffie leek regelrecht uit de machine van kantoor te komen, de kaiserschmarrn 'gummy beer' achtig en de pommes frites voor de kinderen koud. Oprecht zeg ik; blij dat ik geen Wiener Schnitzel besteld heb!

Datum van bezoek: januari 2018
Querfeld, Inhaber van Cafe Restaurant Residenz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 januari 2018

Dear Ichrom,
I am sorry we could not fulfill your expectations.
I regret that. Coffee - Espresso - is in our Cafe always served fresh direct from the machine.
Kaiserschmarren - one of our most served dish - is often best rated - also on this page. It’s a pity that you did not tell us your complains on spot. I am shure we would have found a good solution for you!
Once again I am sorry we did not meet your expectations.
Berndt Querfeld