“De moeite waard! ”

Geclassificeerd als nr. 2 van 5.032 Restaurants in Wenen
Wijk: Währing
Wijk: Währing
12 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekkere curry en top bediening!
In het weekend reserveren noodzakelijk.
Eten is meer dan voldoende en betaalbaar.

9 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuk restaurant, zeer vriendelijke bediening. Het eten is voor de prijs zeer goed, aanrader! Dichtbij het metrostation en Volksoper.

6 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was erg smakelijk en de bediening zeer vriendelijk. Ziet er wat verouderd uit, maar wel schoon.

1 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontvangst en bediening was heel warm. Het eten was heerlijk! Voor ons Nieuwe smaken maar een leuke ervaring

28 februari 2019 beoordeeld

Heerlijk eten in een sfeervolle omgeving. Prijzen zijn zeer schappelijk en het personeel is vriendelijk. Ik zou hier zeker terug komen.

Datum van bezoek: februari 2019

In Ganesha geweest? Deel je ervaringen!