“Heel gezellig”

Geclassificeerd als nr. 21 van 5.032 Restaurants in Wenen
Wijk: Innere Stadt
Wijk: Innere Stadt
28 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goede service en gerechten die eens wat anders zijn dan de Weense klassiekers. Mooi interieur en prijzen ok.

Datum van bezoek: december 2018
LAkhtin, Manager van Cafe Restaurant Leto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 januari 2019

Dear 480christophev,

thank you for your feedback! We are pleased to know, that you enjoyed your time in Leto!

Looking forward to welcoming you again in our restaurant!

Best regards,
Leto's Team

27 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat het namiddag was kozen we voor leto café-restaurant, een goede keuze !!
Erg gezellig, leuke zithoekjes, niet ‘te’ chique, toffe gerechten, heel sympathiek personeel.. zeker een aanrader!

Datum van bezoek: november 2018
LAkhtin, Manager van Cafe Restaurant Leto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 november 2018

Dear Kenneth W,

thank you for your feedback! We are happy to read, that you enjoyed your time in our restaurant!
Looking forward to see you again!

Best regards,
Leto´s Team

7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening, lekker eten!
Zeker aan te raden, maar je moet geduld hebben. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Datum van bezoek: augustus 2018
1 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat het nummer 4 was op TripAdvisor zijn wij dit restaurant op gaan zoeken.

Terras: heel fijn.
Eten: okey, niet bijzonder. Redelijk prijzig.
Voorgerecht lekker! Hoofdgerecht; mijn vriend had ongefileerde dorade, die goed was van smaak. En ik had de steak met gegrilde groente, die €28 (!!) kostte. Wat ik écht te veel vond voor wat er op mijn bord lag (helaas geen foto van)

Service: De ene beter dan de ander. Als ‘t vrouwtje onze tafel heel de avond gedaan had was het super maar haar collega heeft het voor ons een beetje verpest.
Ik wilde nog een dessert, dat was er volgens hem niet. Terwijl we bij zijn collega wel het dessert konden bestellen uiteindelijk.
Mijn vriend wilde nog een biertje, die hij was vergeten. En verder leek hij heel de avond ontzettend zenuwachtig en chaotisch.

Het terras heel erg fijn & rustig. Verder niet super.

Datum van bezoek: augustus 2018
18 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurantje ligt iets verder van de winkelstraat. Heerlijk gegeten voor een normale prijs. Bediening was vriendelijk. Ik zou terug gaan

Datum van bezoek: juli 2018

In Cafe Restaurant Leto geweest? Deel je ervaringen!