Vandaag geopend: 10:00 - 18:00
Opslaan
Van tevoren boeken
Waarom op Tripadvisor boeken?
  • Tourhoogtepunten & volledig reisschema

Manieren om Museum of Illusions te ontdekken
vanaf 14,40 US$
Meer info
Beoordeeld op 18 februari 2020 via mobiele applicatie

Erg grappig museum, niet heel groot maar wel erg grappig om alle illusies uit te proberen. Leuke foto’s opgeleverd!

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 29 januari 2020

Zeer leuk museum voor iedere leeftijd ! Hier draait alles om het feit hoezeer onze hersenen moeite hebben met dingen die we waarnemen over onze ogen, maar onmogelijk blijken,...voor onze hersenlogica. Desondanks blijft het menselijk brein nog steeds het meest onderschatte wereldwonder op deze aardbol.
Leuke dingen om proefondervindelijk te doen en te ondergaan. Prettig ook dat de beste plaats voor een leuke foto al wordt aangegeven. Mag voor mijn part best nog groeien in ruimtelijke zin, behalve dan de inkomprijs, die is al pittig genoeg,...maar heeft waarschijnlijk eerder te maken met de lokatie van dit museeum.
Een dikke aanrader !

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 13 oktober 2019 via mobiele applicatie

Leuk interactief museum waar je hooguit 1 of 2 uur hoeft door te brengen. Draait voornamelijk om optisch bedrog.
Toegangsprijs in verhouding tot de tijd die jee doorbrengt een beetje aan de hoge kant.

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 20 juli 2019 via mobiele applicatie

Het is geen museum maar maar een tentoonstelling. Veel afbeeldingen en objecten die getoond worden, zijn ook te vinden op internet. Het zijn geen nieuwe objecten of illusies als je hier al enigszins bekend mee bent. Het is een kleine tentoonstelling, van ongeveer 1 ruimte. Prijs/ kwaliteit verhouding ligt niet bij elkaar en had goedkoper mogen zijn.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 2 december 2018 via mobiele applicatie

Aanrader! We hebben even buiten in de rij gestaan voordat we naar binnen konden. In de tussentijd werd er rondgegaan met een schaal met koekjes en konden er brainspelletjes worden gespeeld. Museum zelf is niet al te groot maar wel leuk. Duidelijke uitleg waarom je hersenen op bepaalde afbeeldingen ‘verkeerd’ reageren.

Datum van activiteit: december 2018