“heerlijke sachertorte en apfelstrudel”
Beoordeling van Cafe Schwarzenberg

Cafe Schwarzenberg
Geclassificeerd als nr. 807 van 4.770 Restaurants in Wenen
Keukens: Oostenrijks
Geschikt voor: Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Innere Stadt
26 oktober 2017 beoordeeld

Een cafe met allure. Hier moet je absoluut taart eten en koffie drinken. Wij hebben hier heerlijke sachertorte gegeten en overheerlijke apfelstrudel met vanillesaus. De koffie was ook zalig. Veel mensen kwamen hier ook ontbijten.

11 september 2017 beoordeeld

Tijdens mijn verblijf in Wenen ging ik naar de Cafe Scharzenberg ; deze prachtige decor uit de jaren 1920 mag je niet links laten liggen .
Goede maaltijden en lekkere ijsjes zijn daar in verschillende geuren en kleuren.
De kaart bied ruime keuze uit echt Weense maaltijden.
Vriendelijke bediening en goede service.
Zeker doen!!

18 juli 2017 beoordeeld

Goede lokatie, veel zitplaatsen. Echter beperkte kaart en niet zo vlotte bediening. Het duurt vrij lang voordat ze je zien zitten en iets kan bestellen. Ook het afruimen van een vrije tafel duurt lang. Jammer. Ook wordt er niet meegedacht bij het bestellen van een drankje, geen advies, gemiste kans.

21 november 2016 beoordeeld

Na goede ervaring 3 jaar geleden weer terug. Twee keer in twee dagen geweest: chagrijnige bediening. Bij diner werd ongevraagd brood op tafel "gedumpt" (niet gegeten) en werd ook op de rekening gezet. Vervolgens hebben ze het lef om er op te attenderen dat tipgeld gebruikelijk is. Idem ervaring dag erna bij koffie + gebak. Ik ben gewend tip te geven, maar niet bij een bediening zoals in Schwarzenberg. Kwaliteit diner viel ook tegen.

30 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Duur zo was ik voor 2 koffie en 2 gebak 20 euro kwijt, kwaliteit doet onder voor prijs. Tafels en banken mochten wel eens een keer vaker worden schoongemaakt. Slappe koffie en smaakloos gebak

In Cafe Schwarzenberg geweest? Deel je ervaringen!