“Goed”

Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Innere Stadt
12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker... Jaar 70 sfeer... Eten ok. Smaak goed. Opmaak simpel. Personeel vriendelijk... Eentje loopt een beetje verstrooid. Uitzicht ok.

24 augustus 2017 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst en bediening. Wij hebben in dit restaurant op eerdere reizen naar Wenen ook gedineerd. Je kunt er goed a la carte eten. Bekijk ook de goede wijnkaart voor een bij het eten passende wijn. Eet smakelijk.

P.S
At eight is het restaurant van Hotel the Ring.

7 oktober 2016 beoordeeld

Op 1 okt. 2016 met 9 mensen gaan eten in At Eight. Het driegangen menu was op voorhand besteld. Zes personen kozen daarenboven voor het aangepast wijnarrangement van 27€. Het eten was lekker maar de bediening en de sfeer ondermaats. De jonge kelner was onvoldoende voorbereid op zijn taak. Bij geen enkele gang werd enige uitleg gegeven, het werd gewoon zonder commentaar op tafel gezet. Het wijnarrangement voorzag bij elke gang 1 glas wijn. Bij het hoofdgerecht kreeg één persoon een groot glas zodat er bijna niets overbleef voor de laatste. Na een opmerking bij de hoofdkelner werd de hoeveelheid met tegenzin gecorrigeerd. In het totaal waren er voor 6 personen 3 flessen voorzien waarvan 1 van 50 ml of ongeveer 55€ per fles middelmatige wijn. Op de rekening werden tot grote consternatie van ons 9 wijnarrangementen geteld wat na reclamatie gecorrigeerd. Bij het buitengaan kregen we zelfs geen blik van de kelners nog veel minder een bedankje. Voor ons was dit geen geslaagde avond. Je voelt dat dit restaurant een aanhangsel is van een hotel. Voor gezellig te tafelen en lekker te eten zijn er in Wenen veel betere restaurants die op de koop toe veel goedkoper en gezelliger zijn.

27 juni 2016 beoordeeld

Ik had gelezen over de nieuwe chef en die ontgoocheld niet. Wij namen het drie gangen menu met keuze uit de kaart. In Wenen is het een vernieuwende keuken .
De service was perfect . Prijs / kwaliteit is top een aanrader.
Ik vond het interieur wat gedateerd maar dat is persoonlijk.

7 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke ontvangst. We namen een menu, je mocht dan kiezen uit de gerechten van de kaart, wat aangenaam is. We hebben ook de aangepaste wijnen erbij genomen, wat een absolute aanrader is. We kregen steeds zeer lekkere Oostenrijkse wijnen ingeschonken. De ravioli was een absolute voltreffer. We hadden een vraagje m.b.t. een uitstap nadat we gegeten hadden en we zijn toen enorm vriendelijk geholpen geweest. We kregen er zelfs een plannetje bij met de weg ernaartoe aangeduid. Kortom, hier zou ik zeker en vast terug naartoe komen. Erg lekker en een plus voor het personeel!

Grand Hotel W, Director of F&B van at eight, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 januari 2016

Dear A S,

thank you very much for visiting us at our restaurant At Eight and for rating us on TripAdvisor.

It is a pleasure to hear that you enjoyed your meal with us. We attach great importance to the selection of Austrian wines as well as on the quality of food we serve. Our staff makes every effort to make you feel welcome and well taken care of during your stay. We will gladly share your praise with our team.

We hope to welcome you back to At Eight again on your next trip to Vienna.

Kind regards,
Siegfried Pucher
Director of F&B

In at eight geweest? Deel je ervaringen!