“Kerstdiner”

Geschikt voor: Speciale gelegenheden
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Innere Stadt
3 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdig gereserveerd via ons hotel. De inrichting was typisch Weens klassiek. De stoelen zaten ook zeer comfortabel. De bediening was zeer efficiënt, vriendelijk en gaf deskundig advies voor de wijnen. Mooie Oostenrijkse wijnen gedronken , een verrassing!
Het kerstmenu was uitstekend en werd in prettig tempo met niet te lange maar comfortabele pauzes uitgeserveerd. Niets dan lof voor dit restaurant!

Datum van bezoek: december 2017

14 juli 2017 beoordeeld

Perfect restaurant met prachtig zicht over Wenen.
Prima diner met aangepaste wijnen. Correcte bediening. Een aanrader. Prijs/kwaliteit: correct.

Datum van bezoek: juni 2017
Siegfried P, Director Food & Beverage van Le Ciel by Toni Mörwald, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juli 2017

Dear Ronny328
Thank you so much for your review on TripAdvisor. I am so happy to read that you had an enjoyable dining experience at the Le Ciel. Your recommendation is highly appreciated and the team an I look forward to welcoming you back on your next trip.
Kind regards
S. Pucher / Director Food & Beverage

12 juli 2017 beoordeeld

Van begin tot einde genoten! We werden ontvangen door een enorm team van bedienend personeel maar er was maar 1 tafletje bezet. Daar kwam heel snel verandering in want het stroomde na onze komst vol. Toch kregen we op en top aandacht. We hebben genoten van de geweldige gerechten maar de sommelier maakte onze avond helemaal een top uitje! Hij vertelde ons allerlei weetjes over Oostenrijkse wijnen en liet ons van alles proeven. Bediening, eten, wijn en live muziek: kon niet beter!

Datum van bezoek: juli 2017
Siegfried P, Director Food & Beverage van Le Ciel by Toni Mörwald, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2017

Dear Trudy v
Thank you for your wonderful feedback relating to your recent dinner at Le Ciel.
I am truly pleased that we have fulfilled and even exceeded your expectations in all aspects. It was our pleasure to serve you and share with you our passion and dedication in providing a great dining experience.
Thank you for your recommendation, I hope we'll see you on your next trip.
Kind regards
S. Pucher / Director Food & Beverage

26 september 2016 beoordeeld

Zoveel verrassende smaakcombinaties, combinaties waarvan je nooit verwacht zou hebben dat ze konden lukken en toch zijn ze heerlijk. Als daar ook nog eens de perfecte wijnen bij geserveerd worden wordt het glorieus. Een avond "worth to remember".

Datum van bezoek: september 2016
7 september 2016 beoordeeld

We hebben er de verjaardag van mijn man gevierd. Het eten was uitstekend maar de bediening liet te wensen over. We werden in een lege eetzaal gezet. De rest van de gasten zat op het terras, We gingen ervanuit dat dit vol was en dat er meer gasten in het restuarant zouden komen, het bleek echter dat we de enige waren die binnen zaten, vrij ongezellig. Bij het dagmenu gaf mijn man aan een gerecht niet lekker te vinden, de ober gaf aan dat dit geen probleem was. I.p.v. een ander gerecht, zoals dat in de meeste restaurants gaat, kreeg hij gewoon een gang minder!! Toen ze tenslotte, voordat ons dessert werd opgediend de kaarsen op de overige tafels uitbliezen, hadden we het helemaal gehad. Het eten was prima de rest teleurstellend. Hier gaan we nooit meer terug.

Datum van bezoek: september 2016

In Le Ciel by Toni Mörwald geweest? Deel je ervaringen!