“Heerlijke burgers en grote porties!”
Beoordeling van Le Burger

Le Burger
Geclassificeerd als nr. 4 van 30 Snelle hap in Wenen
Wijk: Neubau
Wijk: Neubau
3 juli 2018 beoordeeld

Ik heb een half jaar in Wenen gewoond en Le Burger was toch wel een van mijn favoriete tenten om te eten! De Burgers zijn erg goed en inclusief side dish waren de porties voor mij altijd net te groot. De prijs van het eten is ook goed, hoewel ik de drankjes dan weer aan de prijzige kant vind, maargoed dat is ook Wenen. Service is ook prima, zeker voor Oostenrijkse begrippen! Het personeel spreekt goed Engels. De milkshakes zijn overigens ook zeker het proberen waard!!!

Datum van bezoek: juni 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant

2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is heel erg lekker en best wel snel klaar. Het personeel is erg aardig en klantvriendelijk. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: mei 2018
23 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat het restaurant dicht bij ons hotel lag zijn we hier terecht gekomen. Maar we hebben genoten van de verse burgers en de zoete aardappel frietjes. Een aanrader voor een snelle lunch.

Datum van bezoek: februari 2018
10 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is er enorm druk; bij binnenkomst stond er al een lange rij wachtenden. Het ging op zich wel vrij vlot voordat we een tafel kregen, bestellen moesten we zelf aan de bar doen, je krijgt een apparaatje mee naar je tafel en die gaat af op het moment dat je je eten op kunt halen.
De zoete aardappelfrietjes waren erg zacht, smaak was oké. De burger zelf (classic burger) vond ik erg flauw, ik heb wel betere gegeten.
Wij vonden het al met al een wat luxere uitvoering van een fastfoodrestaurant, maar daardoor niet beter dan de bekende ketens.

Datum van bezoek: december 2017
30 oktober 2017 beoordeeld

Niet vet, niet droog, gewoon een heerlijke burger met frietjes van zoete aardappelen. Geen fastfood maar een lekkere gezonde burger.

Datum van bezoek: oktober 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant

In Le Burger geweest? Deel je ervaringen!