“Heerlijke burgers”

Geclassificeerd als nr. 149 van 5.072 Restaurants in Wenen
Wijk: Innere Stadt
Wijk: Innere Stadt
3 september 2018 beoordeeld

Fijne bediening! Heerlijke burger met knapperige patat en zelfgemaakte mayo. Ook het bier van t vat was uitzonderlijk goed. Aanrader!

Datum van bezoek: september 2018

18 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zaterdagavond geweest zonder reservatie, daardoor een halfuurtje moeten wachten, maar het was het wachten absoluut waard. Alles in dit restaurant is tot in de puntjes over nagedacht wat sfeer en beleving betreft. En het eten is ook ongelooflijk vers en lekker. Ik ben zelf geen hamburger fan, maar de burger met kip en avocado was echt heel erg lekker en vers. Een dikke aanrader dus, ik zou zeker teruggaan als ik nog eens in Wenen ben...

Datum van bezoek: februari 2018
2 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een ontzettende gezellige plek om een lekkere burger te eten met frietjes en heerlijke huisgemaakte mayonaise. Behulpzame serveerster, snelle service en goed eten

Datum van bezoek: november 2017
2 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen dit restaurantje per toeval tegen en gingen na het zien van de goede recensies naar binnen. Aardig personeel, ruime menukaart en een gezellige sfeer. Aanrader!

Datum van bezoek: november 2017
26 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zagen in het centrum een bord van het restaurant en we hadden wel zin in een burger.

Er was toevallig nog een plekje vrij voor twee personen helemaal in het begin van het restaurant, de rest van de tafels zaten helemaal vol. Mocht je hier willen eten raad ik je aan om van te voren te reserveren.

Er staan verschillende soorten burgers op het menu. De burgers zijn simpel, maar van erg goed kwaliteit en ze zij ontzettend lekker.

De bediening kon goed Engels en waren erg vriendelijk!

Datum van bezoek: november 2016

In Rinderwahn geweest? Deel je ervaringen!