“Unieke locatie”
Beoordeling van Brandauer Schlossbräu

Brandauer Schlossbräu
Geclassificeerd als nr. 320 van 5.082 Restaurants in Wenen
Keukens: Oostenrijks, Pub-restaurant, Pub en brouwerij
Meer informatie over het restaurant
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen, Grote groepen
Dineropties: Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
Wijk: Hietzing
4 december 2018 beoordeeld

Je gelooft je ogen niet als je deze oude danshal binnenkomt. Het is misschien wat luidruchtig maar dat mag wel voor deze bierhal. Voordeel is ook: je vindt er altijd wel een plaats. We hebben goed gegeten voor een schappelijke prijs. Bediening is ok, maar af en toe wat gehaast.

Datum van bezoek: december 2018

4 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima eten, niet geweldig. Daarnaast een aardige serveerster maar was absoluut niet goed in multitasken... de eerste keer bestelden we flesje water, 1 glas wijn en 1 biertje. We kregen 20 min later de wijn en het water, maar geen bier. Toen we dat vroegen waar dat bleef keek ze ons redelijk verbaasd aan en leek het alsof ze niet begreep dat we 20min daarvoor ook een biertje hadden besteld.. excuses konden er ook niet af.. daarna nog 1 poging gedaan, toen duurde het iets korter (13min) maar alsnog niet om over naar huis te schrijven. Jammer!

Datum van bezoek: december 2017
17 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je denkt dat je een theater binnen loopt, maar het is een eetgelegenheid. Prima gegeten tegen prima prijzen. Dagmenu of dagaanbiedingen met wild behoren tot de mogelijkheden. Genoeg keuze uit diverse (maand)bieren en mooie wijnen per glas of fles.
Goede bediening en we zaten lekker bij te komen.

Datum van bezoek: november 2017
6 september 2017 beoordeeld

Op woensdag 6 september samen met mijn vriendin s avonds gegeten bij dit restaurant. Erg gezellige locatie. Wij hebben binnen gezeten, maar in de zomer is ook gezellig buiten te eten. Mijn vriendin had de kippenschnitzel en ik had de hamburger. Dit was meer dan genoeg. Je krijgt twee schnitzels en de hamburger is ook groot zat. We vroegen frietjes ipv aardappelsalade. Dit was geen probleem
De gerechten stonden binnen tien minuten op tafel. De bediening door Johanna was erg vriendelijk.

Datum van bezoek: september 2017
26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg gave locatie. Je hebt het idee dat je in een oud theater binnenloopt. Er heerst een gezellige ongedwongen sfeer met een bar midden in de zaal. Het menu vind je terug in een krant. De service is snel en vriendelijk. Het bier is geweldig en het eten is heerlijk! Een topavond!

Datum van bezoek: juli 2017

In Brandauer Schlossbräu geweest? Deel je ervaringen!