“Super goed en vriendelijke bediening!”
Beoordeling van Da Ferdinando

Da Ferdinando
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 399 van 5.082 Restaurants in Wenen
Wijk: Hietzing
Wijk: Hietzing
11 december 2018 beoordeeld

We hebben hier heerlijk gegeten! En werden zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen! We zaten op een mooi plekje in het restaurant.
Dit is zeker een aanrader.

Datum van bezoek: december 2018

11 juli 2018 beoordeeld

Wij verbleven in een hotel vlakbij dit restaurant en waren aangenaam verrast door de fijne sfeer die er heerst.
Een mooie buitenplaats achter het restaurant biedt je bij zomerse dagen een heerlijke plek om te genieten van een goede maaltijd.
Wij hadden een heerlijke pizza uit de houtoven die snel werd geserveerd ondanks dat er toch best veel gasten waren.
De bediening kwam geregeld vragen of alles naar wens was.
De smaak van de pizza’s was prima. Ook het dessert smaakte ons goed. De prijzen liggen prima in verhouding tot de kwaliteit.
We hebben lang getafeld en voelden ons op ons gemak. Er hing een prettige sfeer.
Ondanks dat dit restaurant aan een drukke weg ligt merk je daar in de buitenplaats helemaal niks van

Datum van bezoek: juli 2018
17 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met veel verwachtingen erheen gegaan. Het was druk en hebben even moeten wachten op het voorgerecht. Maar toen. Anderhalf uur wachten op onze pizza's. Die bleken van binnen koud en ongekruid. In de tussentijd ging aan heel wat tafels veel mis. Wel de cheffin er op aangesproken. We kregen twee maal creme brulé. Die was ook ijskoud. Van de kelner mochten we kiezen. Of een grappa of limoncello. We kozen limoncello en kregen 2 grappa's. Tja.....

Datum van bezoek: april 2018
4 september 2017 beoordeeld

Er is naast het restaurant ook een terras, waar je op een lekker zomeravond heerlijk buiten kunt eten. Er staan lekkere gerechten op de kaart, en natuurlijk een grote variatie aan pizza's.

Datum van bezoek: augustus 2017
1 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heeerlijk tagliatelle met pesto. Gewoon goed! Mooi terras buiten en ook binnen ziet het er goed uit. Vriendelijke bediening. Ook pizza lekker. Aanrader!

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Da Ferdinando bekeken, bekeken ook

In Da Ferdinando geweest? Deel je ervaringen!