“Heerlijk!”

Keukens: Diner, Grill
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
6 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben hier op een donderdagavond gegeten met zijn 2en na het bekijken van de vele recensies. Ze hadden het druk op het terras, maar wat was het lekker! Onze ogen vielen meteen op de hamburgers, ik had de Orangerie burger en mijn vriend de Tiroler burger. Het was serieus een van de lekkerste hamburgers die ik ooit heb gegeten! Het eten kwam snel, bediening vriendelijk. Niks op aan te merken! Alleen het terras was een beetje ‘smerig’ (rondwaaiende servetten, zakjes suiker etc).

Datum van bezoek: augustus 2020

25 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met z'n vijven zaten we hier heerlijk en de bediening was uitstekend. De volwassenen hadden uitstekende biefstuk met goede bijgerechten. De kinderen hadden tomatensoep, maar die vonden ze geen succes.

Datum van bezoek: augustus 2018
27 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gezeten voor een lunch. Een Cesar Salad besteld 'mit gebratenem Hühnerfilet'. De bedoeling was een lichte lunch, maar de Cesar Salad is een behoorlijk grote portie. Ook de Cesar Salad met Garnalen is vrij fors. En de broodjes hamburger zijn echt mega groot. Wel lekkere Cesar Salad. Verder ook prima bediening.

Datum van bezoek: mei 2017
19 juli 2016 beoordeeld

Aparte keuze beetje anders dan de rest maar wel lekker en veel
We hadden een vlees spiesvoor2 personen erg leuk apart en lekker

Datum van bezoek: juli 2016
20 juni 2016 beoordeeld

Op het terras op het plein voor het restaurant is het heerlijk toeven, maar pas op voor een fris windje. Er is dan weinig beschutting. De kaart is zeer uitgebreid. Onze gerechten (steak en maaltijdsalade) waren precies zoals we ze verwachtten: royaal en smakelijk. De bediening had het druk (vol terras en binnen vele tafels bezet) en dat was te merken. Soms hadden we het gevoel dat er meer gasten waren dan de bediening aankon.

Datum van bezoek: juni 2016

Reizigers die Orangerie bekeken, bekeken ook

In Orangerie geweest? Deel je ervaringen!