“Gezellig en lekker ”
Beoordeling van Mother's Restaurant

Mother's Restaurant
Geclassificeerd als nr. 40 van 672 Restaurants in Paphos
Geschikt voor: Romantisch, Gezinnen met kinderen, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Grote groepen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Reserveringen
21 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier een heel gezellig avondje gehad. Goeie vriendelijke bediening en lekker eten. De prijs was ook zeer gunstig voor wat je krijgt.
Wat

Datum van bezoek: oktober 2019

15 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van tripadvisor naar dit restaurant gezocht .
Zeer vriendelijk ontvangst . Gezellige gastheren.
Het eten vond ik (heel) erg droog.
Droge kip, souvlaki. Rijst was smakeloos. Jammer want het was een heel gezellig optrekje.
Geen tweede keer voor ons

Datum van bezoek: juli 2019
6 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste avond van onze vakantie hier gegeten.
Eten was goed , niet duur en de sfeer was of dat je iedere dag hier kwam.
Goed eten voor weinig geld.
Geen hoogstaand, maar gewoon lekker en een ontspannen sfeer

Datum van bezoek: juni 2019
25 mei 2019 beoordeeld

Lekker eten voor weinig geld . De twee oudere gast heren zijn heel erg vriendelijk. Ze maken met iedereen een kort praatje en doen echt hun best om alle klanten naar de zin te maken. Is een beetje moeilijk vinden maar met google maps kom je er wel. Gewoon de straat inlopen al is het privé terrein

Datum van bezoek: mei 2019
21 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is even zoeken maar als je het poortje doorloopt zie je een idyllisch terrasje liggen omzoomd door bougainville en hanging baskets. De twee eigenaren heten je hartelijk welkom en ook bij vertrek krijg je een hand.
Wij hadden Cypriotische meze’s. Meer dan genoeg, de bordjes bleven komen. Lekkere wijn.
Kortom een heerlijke avond.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Mother's Restaurant bekeken, bekeken ook

Paphos, District Paphos

In Mother's Restaurant geweest? Deel je ervaringen!