Opslaan

vanaf 67,77 US$
vanaf 81,56 US$
vanaf 94,26 US$
Beoordeeld op 26 oktober 2019 via mobiele applicatie

Wij zijn er alleen doorheen gewandeld. Reuze gezellig en sfeervol. Veel leuke en uitnodigende terrasjes. Mooi uitzicht over de haven en op veel plaatsen muziek.

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 13 april 2019

Op onze rustdag zijn wij door het haventje gelopen. Een gezellige plaats met verschillende leuke restaurantjes. In de haven kan je genieten van de. Vele mooie jachten.

Datum van activiteit: april 2019
Beoordeeld op 12 oktober 2018

Prachtig! Je hebt een ver uitzicht over de zee, je kan verschillende grotere boten in de verte voor anker zien. Verschillende terrasjes en winkeltjes dichtbij

Datum van activiteit: oktober 2018
Beoordeeld op 31 augustus 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben hier veel gezellige avondjes gehad. Er zijn genoeg eettentjes voor de grote en de kleine trek. Ook leuk om op de verschillende pieren te lopen wij hebben zelfs nog een grote schildpad gezien in het water.

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 19 april 2018

De marina is nieuw en gezellig. Zij sluit aan op de brede wandelboulevard langs de kust.
Zangers, schilders en mimekunstenaars trekken altijd heel wat aandacht van de wandelaars.
Vanop de terassen kan je genieten van de beweging in de jachthaven.

Datum van activiteit: april 2018