Gratis annuleren tot 20/08/22
eDreams
Hotels.comUS$ 139
Agoda.comUS$ 144
Beoordeeld op 16 november 2020

Vriendelijke ontvangst van het personeel maar helaas was de kamer ( de zogezegde grotere suite ) toch een ontgoocheling . Deze kamer was terug de eighties. Propere badkamer met netjes gepoeste kranen meer heel oubollig. Slaapkamer met nog een losstaande kast en nacht kastjes en bed van toch een 30 jaar oud . Geen leeslampje en een classitische luster aan het plafond alsook krakende vloeren. Televisie te klein en digitaal maar heel wat kanalen niet mogelijk. Frigo met gratis water en gelukkig goed koud . Blijkaar zijn er wat kamers vernieuwd maar een totale make over vernieuwing van de kamers zou dit hotel toch goed doen in deze toch moderne tijd. Eetzaal is al vernieuwd maar onbegrijpelijk dat de vernieuwde pianobar niet open was , waarom moet je dan in de totaal verouderde bar zitten. Corona protocollen wel goed toegepast vooral tijdens het ontbijt .Voor het diner waren de tafels niet gescheiden met plexischermen dit kon blijkbaar wel in het hotel waar 2 dagen voordien verbleven. Er wordt ook een beetje verstopt dat in dit hotel zich ook blijkbaar een rusthuis bevindt. Steenoude mensen stappen zo nu en dan met rolstoel en rollator uit de lift. Sommige mensen zouden zich hier aan kunnen storen. Gelukkig was er een breed publiek met jongere koppels , koppels met kleinere kinderen en families. Kortom met wat investeringen zou dit hotel zijn 4 sterren verdienen . Een goed vb van een make over is het " Le sanglier des Ardennes " in Durby. Hotel wordt dan een gewilde bestemming en creert voor de gasten een " WOW " gevoel . Dit is wat men zoekt in een eerder kort verblijf ( 2 of 4 nachten ) .

Kamertip: Bij het inchecken toch navraag doen naar de kamer omtrent de vernieuwing al dan niet , of eerst de kamer inspecteren
Datum van verblijf: november 2020
Beoordeeld op 18 oktober 2020 via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst. Ideale locatie om te gaan wandelen in het nabij gelegen Mullerthal. Aangenaam is sauna en zwembad. Kamers zijn netjes maar wat gedateerd (alhoewel dat in deze streek wellicht de gewoonte is). Vergeet ook niet te reserveren in het restaurant dat een uitstekende Gault Millau score heeft.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 17 oktober 2019

Hotel is ideaal gelegen: in dichte nabijheid van Echternach en als startplaats voor feeërieke wandelingen in één van de mooiste regio's van Luxemburg. Beschikt over een goed uitgeruste wellness met o.a. ruim verwarmd binnen-zwembad, sauna met stoombad, fitness, massage-mogelijkheid... Vermeldenswaardig is tevens het gastronomisch aspect: in het restaurant worden culinaire hoogstandjes geserveerd en het uitgebreid ontbijtbuffet met bubbels is zeer degelijk.
Ook onze bijzondere aandacht voor de professionele, hulpvaardige en uiterst vriendelijke medewerkers.
Gelet op de populariteit en succes van dit etablissemnt is tijdig boeken aan te raden.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 11 augustus 2019

We hebben reeds meerdere malen hier verbleven.
Het is verouderd maar dat wordt meestal gecompenseerd door de leuke welness in de kelder.
Ditmaal echter was het personeel heel opdringerig om te reserveren in het restaurant.Eerdere ervaringen hadden al geleerd dat het niet slecht was maar zeer snel afgehaspeld zodat ze op tijd konden sluiten.

Bij aankomst werden we begeleid naar de kamer wat vorige keren ook niet het geval was en bleef de receptionist wel heel ostentatief staan schooien voor een fooi.

De kamer : geen douche , enkel ligbad, dat is toch niet meer van deze tijd.

Kamertip: vraag een kamer met douche
Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 28 april 2019 via mobiele applicatie

Wat verouderd maar zeer netjes en schoon hotel. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Uitgebreid ontbijt waar het aan niets ontbreekt. Zelfs slippers en een badjas zijn aanwezig op de kamer. Heel fijn zwembad en fijne sauna. In een prachtige omgeving.

Datum van verblijf: april 2019