Leg de laagste prijs van deze websites vast
130 US$
Expedia.com130 US$
eDreams131 US$
Booking.com131 US$
Orbitz.com130 US$
Travelocity130 US$
FindHotel130 US$
Beoordeeld op 23 juli 2020

Mooi ruime kamer, dagelijks zeer netjes gepoetst. Grote keuze warme en koude gerechten aan het ontbijtbuffet. Omwille van corona niet mogelijk om zelf brood te nemen, de diensters brengen dit zelf aan tafel. Zelfbediening van de rest is geen probleem, maar wel enkel met mondmasker en ontsmette handel, geen onveilig gevoel dus. Ligt in het centrum waar eigenlijk niet veel is, in een verkeersvrije zone. Bij aankomst op zondag begon één of andere charmezanger op straat met een optreden, van 14:00 tot 22:30 nonstop ! Dit was echt wel teveel van het goede. Smaken verschillen weliswaar, maar toch ... de muziek bonkte tot in de kamer, je eigen tv verstaan hoorde er niet bij. Uiteraard kan het hotel hier niks aan doen. Vriendelijk personeel, alles correct.

Datum van verblijf: juli 2020
Excellence Hotels, Other van Hotel International, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2020

Dear Koen V,

Thank you for the great review of our hotel! We are glad to read that you enjoyed your stay with us. We always strive to offer our guests the best possible service in order for them to enjoy a few relaxing days.

We thank you again for your compliments, and hope to welcome you back again in the near future.

With kind regards from Clervaux,
Guest Relations

Beoordeeld op 18 juli 2020

Mooie kamers maar de hygiëne aan het buffet is allesbehalve veilig. Hoe dit hotel het Safe to Serve Label ontvangen heeft, is mij een raadsel.aan het ontbijtbuffet ontsmet 50% van de gasten zijn handen niet. Wij zelf hebben hier geboekt nadat ons telefonisch gezegd was dat het ontbijt aan tafel werd opgediend. Een leugen dus om ons te doen boeken.

Wij hopen dat we hier niets opdoen. Voor deze prijs zou toch wat meer veiligheid voor de klanten kunnen gewaarborgd worden.

Datum van verblijf: juli 2020
Excellence Hotels, Sonstige van Hotel International, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2020

Dear Bea,

Thank you very much for the time and effort you took to share your experience at our hotel. The current COVID-19 situation proves to be a very challenging time to all stakeholders, however, it is our mission to ensure the highest degree of safety and hygienic standards to our guests without having to compromise too much on our overall service quality. We are sorry to hear that during your stay, you did not feel like these standards have been met. We indeed have a set of regulations in place at the buffet area, including a max. of 4 guests simultaneously within the buffet area, the service of the bread and pastries at the table as well as 2 separate disinfectant disposers at the restaurant area. We nevertheless have brought attention of your particular experience to the respective teams in order to ensure that we continuously thrive in maintaining a high level of safety at our hotels.

If you give us a chance to earn back your trust, we can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.

Kindest regards,
Guest Relations

Beoordeeld op 31 oktober 2019 via mobiele applicatie

De kamers zijn netjes maar ouderwets (veilig ? Geen rookmelder of noodplan aan de deur ?) Wellness is top... maar er is weinig controle op wie naar druk bezocht zwembad of wellness gaat. Ook sommige gasten houden zich niet aan de spelregels. Ontbijt is van uitstekende kwaliteit en hier is er wel een modernere gezellige inrichting. Ook parkeergarage is aan te bevelen. Omgeving is een ideale wandelomgeving. Al bij al hotel is toch een aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 10 oktober 2019

Via een bongobon (altijd een vergiftigd geschenk) een weekendje in dit hotel verbleven, we hadden leuke reviews gezien en gaven we het een kans. Echter, en dat heb ik nooit begrepen als je met een bon komt krijg je automatisch de slechtste kamer. Geen idee waarom. We werden naar een kamer gestuurd waar je op 3 meter 3 deuren had van de andere kamers, maw je had een kamer van max 3m breed, klein en benauwde indruk, laag plafond. Totaal niet wat je op de foto's ziet dus wellicht zijn die andere kamers wel mooier.
Kamer op zich was netjes maar als je de enige zetel in je kamer ziet die vol vlekken zit is je goesting al wat minder. Bovendien hoor je in deze kamer alles wat langs en boven/onder u gebeurt. Badkamer is proper maar dateert ook van de jaren 70 en de douche met schuifraam werkt niet goed waardoor ik meteen de volledige deur in mijn handen had.

De wellness eens uittesten, daarvoor moet je niet naar dit hotel komen, kleuren die meer aanvoelen om in een goedkoop bordeel te vertoeven, blauwe en rode tinten met een romantische witte tegel. Ik had een ander gevoel van wellness, bovendien zaten er 10-tal kinderen in het bad en was er onvoldoende ligstoelen, we hebben dit dan ook maar overgeslagen en zijn vervolgens gaan eten in het restaurant wat zich in het hotel bevindt. Dit was in orde, goede en lekkere maaltijd, geen grand luxe maar vriendelijke en snelle bediening tegen een correcte prijs.

In de ochtend naar het ontbijt wat in het andere hotel en dat zag je wel, mooie ruimte, ontbijt was OK maar ook niet zo speciaal. Broodjes, eitje, vers fruitsap , vers fruit en nog wat andere lekkere dingen. Eigenlijk de zaken die je ook wel verwacht als je hun prijs ziet. Enige opmerking is dat de ruimte van het buffet klein is waardoor het snel druk is. Ze bieden ook aan dat je een omelet of pannenkoek kan nemen, maar er staat dat niemand achter het fornuis waardoor die vraag door niemand gesteld wordt, ook wel jammer want de meeste mensen nemen dat wel als ze iemand zien koken.
Indien je gluten vrij moet eten kan je hier beter niet ontbijten, die 'corner' bevatte 1 product en dat vond ik wat vreemd, dan kunnen ze het beter weglaten want dit was ook wel zielig voor de persoon die hier moet uitkiezen

Kamertip: Kies sowieso voor een upgrade van de kamer zodat je een deftige kamer hebt en niet zo'n kleine kamer (standard?)
Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 10 september 2019

Zeer rustig hotel in het centrum van Clervaux. Heel vriendelijk onthaal. De kamer was heel netjes en geen lawaai ondervonden van andere gasten. Nu moet ik wel zeggen dat het ook niet zo druk was in deze periode. Het hotel straalt wel rust uit. Het ontbijt was prima, zeer verzorgd, voldoende keuze en dat in een rustige omgeving. Ideale ochtend vind ik. De volgende keer zou ik dit hotel zeker opnieuw kiezen.

Kamertip: Soms zijn er feesten in de feestzaal en dan slaap je maar best op het derde verdiep.
Datum van verblijf: september 2019