Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 117
PricelineUS$ 123
Hotels.comUS$ 117
TravelocityUS$ 117
Orbitz.comUS$ 117
eDreamsUS$ 114
Beoordeeld op 4 juli 2021 via mobiele applicatie

Heel ruime kamer, type appartement met apart toilet en badkamer. Heel verzorgd en leek ons net vernieuwd. Diner in restaurant was heel lekker en zeker meer dan voldoende. Ontbijt is basis, maar verzorgd. Ligging in het
centrum en andere bezienswaardigheden met gratis parking. Heel mooie wandelingen te doen in de buurt. Ontvangst in het Nederlands was ook een meevaller. Wij kunnen alleen maar aanraden.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 23 juni 2021

1 nacht geboekt met vrienden als tussenstop tijdens een loopevenement.
We kwamen net voor het sluitingsuur van het restaurant aan, maar dat was geen probleem. Iedereen bleef vriendelijk en behulpzaam. Het eten in het restaurant was zeer gevarieerd en lekker. Iedereen tevreden!

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 29 november 2020

bediening en hygiëne zeer goed ondanks corona.
Hebben reeds in 3 verschillende kamers verbleven en telkens vielen de matrassen tegen.( iets te hard)
Het is volgens ons ook aangewezen 1 dubbel bed te voorzien voor een koppel en geen 2 aparte bedden.
Uitstekend restaurant

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 28 november 2020

Uitstekend hotel, vriendelijke bediening,. Restaurant : top. Men spreekt ook Nederlands.
standaard ontbijt , meer moet dat niet zijn, alles coronaproef. Zeer mooie streek om te wandelen en te mountainbiken.

Datum van verblijf: november 2020
Beoordeeld op 18 november 2020

Leuk weekendje gehad in dit basic hotel, waar alles aanwezig is om dit te laten slagen!
Vriendelijke ontvangst!
Kamer, basic, maar verzorgd en ruim genoeg!
De wellness, sauna en zwembad zijn gratis en werken zeer ontspannend na een dagje stevig wandelen in de ruime omgeving van Clervaux. (wij hadden geluk dat er nog maar twee andere gasten in de wellness aanwezig waren, bijna een privé wellness)
Het restaurant was zeer Corona safe en het eten (4gangen menu) was super lekker.

Datum van verblijf: november 2020
Jean-Claude Gindt, Inhaber van Hotel du Commerce, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 november 2020

Beste Eric,

Bedankt voor uw review.
Wij zijn blij dat alles naar volledige tevredenheid is geweest, het heeft voor ons elke dag de volle aandacht en de complimenten zullen dan ook zeker gedeeld worden met het gehele team.
Nogmaals bedankt en wij kijken er naar uit u nogmaals te mogen verwelkomen in Hotel du Commerce

Jean-Claude GINDT