Leg de laagste prijs van deze websites vast
Tripadvisor145 US$
Travelocity
eDreams
Orbitz.com
Beoordeeld op 3 januari 2020

Wij zijn op dit hotel gekomen door een wonderbox bon.Het was maar een weekend maar het mag er zeker wezen.Wij hadden eveneens een parkeerplaats bijgenomen.Men wordt vriendelijk ontvangen stonden voor elke vraag paraat, we hebben genoten van de wellness en het lekkere eten.Vanaf het hotel konden we enige uitstappen maken.

Beoordeeld op 3 december 2019

Een zeer mooi en gezellig hotel, met tal van faciliteiten, vriendelijk personeel met uitzondering van 1 ober. De kamer met bubbelbad is zeker een aanrader. We hadden een half pension formule, met 's avonds een 4 gangen menu ,waarbij we alles van de kaart mochten kiezen, dus prima. Wijnen zijn nogal prijzig. Uitgebreid ontbijtbuffet.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 8 november 2019

Al van bij het onthaal zit het goed: een vriendelijke dame ontving ons in prima Nederlands en maakte ons in een mum van tijd wegwijs in het hotel en de locatie van de parking. Drie sterren voor dit hotel lijken ons eerder bescheiden: de mooie en nette kamer, het prima bed, de gezellige wellness, het uitgebreid ontbijt en de lekkere keuzemenu's in het restaurant en de brasserie, de vriendelijke bediening,... verdienen absoluut een (vierde) sterretje meer. Iedereen doet er zijn uiterste best om het jou als klant naar de zin te maken.

Alleen de bar kan wat gezelliger, maar loungebar Cabana tegenover het hotel is het perfecte alternatief voor een apertitiefje of afzakkertje.
Hotel Koener is ook perfect gelegen in het charmante en knusse centrum van Clervaux. Een troef die ze delen met het aangrenzende (en modernere) hotel International.

Beoordeeld op 9 oktober 2019

Verleden weekend is Pasar Wuustwezel op weekend geweest in Clervaux. Wij hadden hotel Koener uitgekozen door zijn mooie offerte en snelle antwoorden op de vragen die we stelden. Ik had de eerste mail in het Frans geschreven en spontaan werd de verdere communicatie in het Nederlands gedaan. Er waren 22 deelnamers aan het weekend. We werden hartelijk ontvangen en iedereen was zeer tevreden over de kamers. We hadden op voorhand de menu voor het diner gekregen zodat men een keuze had. Voor ons was er een lange tafel klaargezet. Allen waren zeer tevreden over de maaltijd. Lekker, mooie porties en prima opgediend. De obers waren in voor een grap wat het aangenaam maakte voor ons en ook voor hen. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en prima geregeld. Alle personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Prima hotel, lekker eten en een goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Beoordeeld op 7 augustus 2019 via mobiele applicatie

Vorige week hebben we 3 nachten doorgebracht in hotel Koener. De standaard kamer voldeed aan onze wensen en het wellnessgedeelte was super. Ontbijt vrij uitgebreid, er zaten enkel veel storende vliegen.

Datum van verblijf: augustus 2019