Gratis annuleren tot 11/06/22
Expedia.comUS$ 289
Orbitz.com
Lol.travelUS$ 303
Beoordeeld op 26 juli 2020 via mobiele applicatie

Mooi hotel met luxe kamers op een mooie plek. Wij zaten op de 3e etage met een duplex kamer. Ontbijt had ik meer van verwacht, bij van der valk is t uitgebreider en luxer. Personeel in restaurant heeft weinig oog voor de gast. Clervaux is mooi dorp.

Datum van verblijf: juli 2020
Excellence Hotels, Other van Le Clervaux Boutique & Design Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2020

Dear Joranh675,

Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay with us. We always strive to offer our guests the best possible service and give you a few relaxing days. We will share your feedback with our team.

We thank you again for your compliments, and hope to welcome you again in the near future.

With kind regards from Clervaux,
Guest Relations

Beoordeeld op 15 juli 2020

We hadden hier speciaal geboekt omdat men ons verzekerde dat het ontbijt aan tafel geserveerd werd. Maar dat was niet zo. Weliswaar stond er bij het buffet gel om te desinfecteren maar dat werd door verschillende gasten niet gebruikt. En wanneer men daarover een opmerking gaf, kreeg men als antwoord dat ze niet bij de politie waren. Kamers enz waren zeer proper maar die aan het buffet liet te wensen over.

Datum van verblijf: juli 2020
Excellence Hotels, Sonstige van Le Clervaux Boutique & Design Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2020

Dear Bea,

Thank you very much for the time and effort you took to share your experience at our hotel. The current COVID-19 situation proves to be a very challenging time to all stakeholders, however, it is our mission to ensure the highest degree of safety and hygienic standards to our guests without having to compromise too much on our overall service quality. We are sorry to hear that during your stay, you did not feel like these standards have been met. We indeed have a set of regulations in place at the buffet area, including a max. of 4 guests simultaneously within the buffet area, the service of the bread and pastries at the table as well as 2 separate disinfectant disposers at the restaurant area. We nevertheless have brought attention of your particular experience to the respective teams in order to ensure that we continuously thrive in maintaining a high level of safety at our hotels.

If you give us a chance to earn back your trust, we can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.

Kindest regards,
Guest Relations

Beoordeeld op 16 april 2019 via mobiele applicatie

Bij receptie lekkere lavaza koffie. Vriendelijke ontvangst. Mooie kamer, design inrichting. Fijn ruim bad met sterrenhemel. Hele grote kamer. Goed bed (misschien iets hardere kussens). Lekkere drankjes in cabana bar. Clervaux is een klein gezellig stadje.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 5 maart 2019 via mobiele applicatie

Hotel Le Clervaux en hotel National zijn verbonden met elkaar door een loopbrug, zijn zoiets één met elkaar.
Om in te checken bij Le Clervaux moet je zijn in National. De weg naar de incheck is even zoeken: eerste etage in hotel National. Eenmaal bij de incheck wordt je geconfronteerd met een en al vriendelijkheid en er zijn zelfs medewerkers die goed Nederlands spreken. Als wij een Duitse medewerker aanbieden om Duits te spreken met elkaar, geeft ze aan gewoon in het Nederlands door te gaan. Super!
Het verblijf in Le Clervaux was uitstekend, omgeven door luxe, netjes, schoon (m.u.v. een klein bosje haren in de badkamer na de schoonmaak). Maar liefst 3 tv's, een dubbele regendouche, een bad met sterrenhemel, en in de woonkamer een Nespresso apparaat.
De bedden vielen tegen. De matrassen waren vrij zacht en het leek alsof je in een kuil lag. Op bed zitten en tv kijken voor het slapen gaan was daarom onprettig. Het was beter om gewoon in de woonkamer op de bank te gaan zitten en tv te kijken voordat je gaat slapen.
De verlichting op de kamers was fijn, dimbaar. Alleen vergt de bediening daarvan enige oefening.
Het ontbijt was ontzettend luxe en uitgebreid, met de mogelijkheid zelfs om verschillende omeletten of crêpes te bestellen. En alle ochtenden wordt champagne geserveerd, indien gewenst.
Wat nog ontbreekt, is een actieve afzuiging op het toilet. Nare luchtjes blijven nu wat lang hangen.
Al met al, wat mij betreft, krijg je waar voor je geld en zou het verblijf voor herhaling vatbaar kunnen zijn.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 25 januari 2019

Het clervaux hotel 5 sterren vormt samen met hotel international 4 sterren 1 geheel ( 2 aparte gebouwen verbonden door een gang over de straat op de eerste verdieping ). de receptie is gelegen in hotel international op de eerste verdieping, de ontbijtzaal in het clervaux gedeelte eveneens op de eerste verdieping. De kamers zijn allen zéér ruim en luxueus ingericht. Het onthaal aan de receptie is vriendelijk en de meeste spreken een beetje Nederlands. Het ontbijt is lekker uitgebreid en indien gewenst worden er zaken a la carte klaargemaakt. Het verschil tussen clervaux en international klanten bestaat erin dat eerstgenoemde waar mogelijk een plaats aan het venster krijgen een glas echte champagne en een iets uitgebreidere a la carte kaart. De bediening is zeer vriendelijk, ik ben hier al verschillende keren geweest en ben nog nooit teleurgesteld geweest. Ik hoop dan ook om dit mooie hotel snel eens te mogen opnieuw bezoeken.

Datum van verblijf: april 2018