Vandaag geopend: 09:00 - 17:00

vanaf 61,89 US$
vanaf 167,45 US$
vanaf 22,51 US$
Beoordeeld op 12 maart 2020

Mooie belevenis. Goed opgezet, veel te zien, geschiedenis van Malta wordt op een begrijpelijke manier uitgelegd. Schappelijk intree prijzen. Mooi uitzicht vanaf het fort op Valletta en zee. Als je van geschiedenis houdt is dit een echte aanrader.

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 15 oktober 2019 via mobiele applicatie

Wij zijn in de ban van alles wat de wereldoorlog betreft. Wij vonden dit enorm pakkend en heel interessant.
Tip: je loopt er een 2tal uur rond... ga rond 4 à 5 uur in de namiddag, het is er dan heeeel rustig en je kan alles op je gemak bekijken.
Dit moet je bezocht hebben!

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 14 oktober 2019 via mobiele applicatie

Op Malta móet je eigenlijk naar fort st. Elmo. In verschillende ruimtes staat van alles opgesteld van pre historie tot nu. Door alle ruimtes te volgen loop je automatisch door het fort. Ik miste misschien wel wat uitleg over de ruimtes van het fort zelf waardoor het meer als museum dan fort aanvoelde.

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 12 augustus 2019 via mobiele applicatie

Een stevige wandeling van 2 uur, maar zeker de moeite waard! Ook hier 10€/volwassene - maar in vergelijking met de andere bezienswaardigheden van Malta was dit wel dik oké. Gelukkig ook genoeg ruimtes die voorzien zijn om even uit te rusten/af te koelen.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 23 juni 2019

Uitstekende uitzichtspunten .Bijna volledig hersteld. Ingang kunstvol versierd. National War Museum aan te raden,
modern, informatief en didactisch op to date. Volledig overzicht van Malta's geschiedenis. Te bezoeken op eigen ritme. Aanrader als gechiedenis en oorlogsinfo je niet afschrikken. Tijd nodig voor het bezoek.

Datum van activiteit: juni 2019