Opslaan

2 beoordelingen
vanaf 181,16 US$
vanaf 723,42 US$
Beoordeeld op 18 februari 2020

Hoewel de hele stad verleden uitstraalt denk ik dat dit zeker fraaie gebouw best samen kan hiermee. Zeker even bekijken

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeeld op 28 augustus 2018

Het nieuwe Parlementsgebouw, Republic Street, wat een smet op deze sierlijke oude stad.” vele locals zijn er het niet mee eens

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 20 mei 2018

Binnen in het gebouw konden we niet vanwege parlementaire werkzaamheden, maar van de buitenarchitectuur hebben we echt genoten! Zeer origineel hoe de overigens vlakke gevel opgesierd wordt door fantastisch geconcipieerde ramen die dit strakke gebouw toch een frivole toets geven!

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 26 januari 2018

Heb dat bouwwerk al talloze malen bekeken,op ieder moment van de dag,in oktober en in januari en zie telkens iets dat ik vorige maal niet opmerkte.Opvallend samenspel met de oude gebouwen die er aan palen.Indrukwekkend!

Datum van activiteit: januari 2018
Beoordeeld op 10 augustus 2017

van de stad, al zijn niet alle Maltezen het daar mee eens. De toegangspoort en de weg naar de busterminal wordt er mee geflankeerd en is vandaag het nieuwe parlement van Malta. Loop ze zeker onderdoor of langs, je vindt er méér moderne kunst. Voorlopig afwachten tot ook de renovatie van de gracht af is om helemaal te genieten van het plein.

Datum van activiteit: augustus 2017