“Uw eerste keus in Sliema!”
Beoordeling van Little Argentina

Little Argentina
Geclassificeerd als nr. 3 van 222 Restaurants in Sliema
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 oktober 2018 beoordeeld

We hadden hier veel goeds van gelezen en terecht! Kleinschalig en niet lawaaierig restaurant. Laat je niet afschrikken door de buitenkant, binnen is het gezellig. Ideaal adres voor een goed stuk vlees gaande van 300 tot 800 gram! Kwaliteit ten top, het vlees komt trouwens uit Mendoza en de heerlijke wijnen ook. Ook leuk met kleine (en grote!) kinderen, ontdek zelf waarom...Niet twijfelen! Boek wel op voorhand...

Datum van bezoek: oktober 2018

19 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via TripAdvisor bij little Argentina gekomen en wat de recensies al aangeven, de entourage zegt niets over het geheel. Het doet wat eenvoudig aan, maar het personeel en het eten vergoed alles.
Je voelt je echt welkom, ze gaan voor de gast.
Het eten is heerlijk en de bijpassende wijn voortreffelijk. Mijn vriend en ik hadden de t-Bone steak, mijn vrouw de tenderloin en vriendin de zalm. Werkelijk alles was voortreffelijk. Ook de bijpassende garnituur heerlijk. We hadden een Malbec als wijn, heerlijk. Wij gaan nog wel eens uit eten, hier zou ik terugkomen.
Groet, Jacob

Datum van bezoek: maart 2018
10 maart 2018 beoordeeld

Dit restaurant is geweldig lekker. Heerlijke steack gegeten (500gr). Vriendelijke en goede bediening. Heerlijke lekkere wijn.

Datum van bezoek: mei 2017
24 januari 2018 beoordeeld

Het restaurant ziet er eerder gewoon uit, niet supergezellig , eerder kaal.
Maar het personeel is buitengewoon vriendelijk, de bediening is goed en vloten je eet er de beste steak die je ooit geproefd hebt!
Smelt op de tong, en de smaak ontploft in je mond! Dit is de hemel voor carnivoren! Aan te raden!

Datum van bezoek: september 2017
19 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij aten hier een lekkere steak voor een redelijke prijs en de gaartijden waren correct. Het gerecht was zeker niet pikant. De uitbater was erg vriendelijk. Het restaurant zag er ook erg kindvriendelijk uit, de wasco's lagen standaard op elke tafel en er hing ook een tekening aan de muur.

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Little Argentina bekeken, bekeken ook

Valletta, eiland Malta
Sliema, eiland Malta

Saint Julian's, eiland Malta

In Little Argentina geweest? Deel je ervaringen!