“Verfijnde voltreffer”

Hammett's Gastro Bar
Geclassificeerd als nr. 2 van 192 Restaurants in Sliema
Prijsklasse: € 15 - € 30
11 april 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

De gerechten waren minder geschikt voor ons dochtertje, maar dat was dan ook het enige minpunt. Originele presentaties, verfijnde smaken. Een echte voltreffer! De zaak lijkt duur van buitenaf, maar eigenlijk valt dat erg goed mee. Zeker als je ook bar bites bestelt met happy hour.

Datum van bezoek: april 2024

13 januari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten, uitstekense service, bar bite en daarna 2 hoofdgerechten genomen (mosselen op thaise wijze, en de kip in indische saus) aanraders ! Thanks for the good care(Ashim, rochelle, Binita, Rajiu) best restaurant in town.

Datum van bezoek: januari 2024
27 mei 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke mossels in kokossaus met lente ui en pepertje, gewoon TOP! De Massala van kip met jasmijnrijst is een aanrader! Zalig en redelijk betaalbaar. 2 gerechten zo voor 2 personen is genoeg met de rijst erbij. Tot nu toe (5 dgn in Malta) beste! Ook de cocktails zijn echte aanraders!

Datum van bezoek: mei 2023
27 april 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals vele eettentjes in Sliema, is Gammet diep en smal. Uiteraard ook een terras met een overkapping aan de wegkant. Omdat het buiten vol zat, zijn wij binnen gaan zitten. Het ziet er netjes uit, maar persoonlijk vond ik het wel wat sfeerloos.

Je moet in dit restaurant starters (voorgerechtjes) bestellen om te delen. Dit concept beviel ons erg. Het waren leuke gerechtjes, wat ook goed te delen was. Daarnaast was de kwaliteit erg goed. We hebben hier heerlijk gegeten. De service was prima, maar niet bijzonder.

Datum van bezoek: april 2023
1 september 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten. Zeer uitgebreide keuze aan wijnen en cocktails. We werden zeer goed ontvangen en bediend door Vincent en Daniel.

Datum van bezoek: september 2022
Francisca, Marketing van Hammett's Gastro Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 oktober 2022

Thank you so much for the review, we are glad to hear you enjoy our restaurant. Hope to see you soon!

Reizigers die Hammett's Gastro Bar bekeken, bekeken ook

Valletta, eiland Malta

In Hammett's Gastro Bar geweest? Deel je ervaringen!