Vandaag geopend: 07:00 - 21:00

vanaf 116,22 US$
vanaf 116,56 US$
vanaf 162,17 US$
Beoordeeld op 27 februari 2020

De chauffeur was keurig op tijd. Prima busje. Netjes rijgedrag. Al met al zijn wij zeer tevreden. Afspraken zijn keurig nagekomen.

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 30 juli 2017

Prachtige rondrit gedaan van de 'golden circle'. Perfecte gids, spraakwaterval (:-) )maar nooit vervelend. Prachtige dingen gezien en no nonsens. Zeker een bedrijf dat aan te raden is; correct, prijselijk en 'to the point'. Als we 'back to Iceland' zullen gaan, nemen we zeker terug dit bedrijf!

Datum van activiteit: juli 2017
Beoordeeld op 5 september 2016

Veel natuurverschijnselen, zoals de vulkanen, watervallen, geisers, lagunen en kale lavavelden.
Het is een land dat je gezien moet hebben, maar wel eenmalig.

Datum van activiteit: mei 2016
Beoordeeld op 7 juni 2016 via mobiele applicatie

Via deze organisatie hebben wij drie dagtochten geboekt, die allemaal perfect geregeld waren. Ook de transfers van en naar de luchthaven, via Blue Lagoon, waren zonder tijd verlies geregeld. Kortom een aanrader!

Datum van activiteit: mei 2016
Antanas S, Owner van Back to Iceland travel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juni 2016

Thank you Ingrid58Nederland for your great review! I'm really happy to hear that you enjoyed the Back to Iceland 3 tours and airport transfers.
Best regards from Iceland and have a wonderful day!

Beoordeeld op 2 augustus 2015

De enige stad in IJsland, maar ook wel een hele leuke! Bezoek de oude have voor de leukste cafés, bars en restaurants.

Datum van activiteit: september 2014