Beoordeeld op 25 december 2016 via mobiele applicatie

Bij het inchecken moesten wij een visa kaart geven voor in het geval wij iets zouden stelen, mooi onthaal, norse bediende aan het onthaal? Nooit meer. Om 13 uur werd de kamer gepoetst, om 17 uur nog altijd geen handdoeken.

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 4 december 2016

Wij waren hier slechts kort aangezien het onze laatste avond in Ijsland was. Onthaal was heel vriendelijk. Er waren werken in de buurt maar daar hebben we geen last van gehad. Ideaal gelegen in het centrum. Ideaal voor verkenning van Reykjavic en keuze genoeg in de buurt om te dineren. Kamers zijn niet al te groot. We moesten s'morgens voor het openen van het restaurant al terug weg om onze vlucht te halen. Zonder probleem een (basic) ontbijt gekregen.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 10 november 2016

midden in het centrum van Reyjavik in een zijstraat van de winkelstraat met veel restaurants. Helaas lag de weg open bij de 1e overnachting en was de receptionist niet erg behulpzaam. Bij de laatste overnachting was de andere receptionist vriendelijk, behulpzaam. 2 tegenstellingen dus! Bij het ontbijt was het beide keren erg druk, wel bleven ze alles bijvullen.

Kamertip: kleine kamer met 3 bedden, kregen beide keren dezelfde kamer
Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 16 juli 2016 via mobiele applicatie

Piepkleine kamer. We konden slechts 1 koffer tegelijk open leggen op de grond. Badkamer navenant. Als je doucht, kan je daarna niet meer met droge voeten naar het toilet. Ontbijt zeer matig. Weinig keuze. Het hotel is momenteel omgeven door wegenwerken en is maar langs 1 kant bereikbaar. Parkeren doe je in de buurt en is betalend tussen 9 en 18 u.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 16 april 2016

Dit hotel is vlak aan de belangrijkste winkelstraat van Reykjavik gelegen. Het zit halfweg tussen de haven (HARPA) en de kerk van Reykjavik, waardoor je makkelijk alles te voet kan doen. De inrichting is basic maar proper. Ook het ontbijt is vrij basic maar er is genoeg voor iedereen. Zeer vriendelijk personeel. Zeker een aanrader op gebied van prijs/locatie. Ook de flybus stopt vlak voor de deur.

Kamertip: Begin april 2016 was er een bouwwerf aan de achterkant van het gebouw. Wil je iets langer slapen vraag een kamer aan de straatzijde.
Datum van verblijf: april 2016