Vandaag geopend: 09:00 - 17:00

vanaf 129,73 US$
vanaf 5,41 US$
vanaf 305,75 US$
Beoordeeld op 3 maart 2020

Mooi bouwwerk die boven de stad uit steekt. Zeker de moeite waard om langs te gaan. Je kunt een kaartje kopen, om helemaal naar de top te gaan voor het uitzicht over de stad.

Datum van activiteit: maart 2020
Beoordeeld op 11 februari 2020 via mobiele applicatie

Van buitenaf bekeken, we hadden de auto hierbij staan, omdat je gratis kon parkeren. Indrukwekkend groot. 'S avonds konden we de toren zien die mooi verlicht was vanwege feest.

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 4 februari 2020

Spijtiggenoeg waren we we juist te laat ( 17u sluiting) om deze speciaal bouwwerk langs binnen te kunnen bewonderen,

Beoordeeld op 1 februari 2020

Gelegen op een heuvel met prachtig uitzicht over Reykjavic is een bezoekje aan de Hallgriskirkja best de moeite waard. Wie zich qua interieur verwacht aan monumentale kathedraaltoestanden komt bedrogen uit. Het serene en eenvoudig ogende interieur straalt een allesoverheersende rust uit.

Beoordeeld op 19 januari 2020 via mobiele applicatie

Goed om te zien dat lang nadenken over ontwerp en de tijd nemen voor het bouwen met veel lokale materialen zoveel kwaliteit oplevert.