“Beste resto tijdens ons verblijf”
Beoordeling van ROK Restaurant

ROK Restaurant
Geclassificeerd als nr. 32 van 517 Restaurants in Reykjavik
Wijk: Miõborg
Wijk: Miõborg
15 maart 2020 beoordeeld

Echt genoten van deze maaltijd.
Uiteindelijk de beste maaltijd die we gegeten hebben tijdens onze reis.
We namen de kleine menu. Dit was zeker voldoende en zeer lekker.
Alle gerechten super lekker.

Datum van bezoek: maart 2020

18 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Sfeervol en goed restaurant! Een soort luxe tapas, de gerechten waren van prima kwaliteit! We komen graag terug en hopen dat een tafeltje te krijgen zonder tochtdeur. Maar ondanks de koude tocht heerlijke plek

Datum van bezoek: februari 2020
12 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Sfeervol restaurant met kleine gerechtjes zodat je meerdere verrassende smaakcombinaties kunt proeven. Echt genoten van het eten hier en de goede bediening.

Datum van bezoek: februari 2020
28 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig ingericht restaurant. Tegenover de kerk, en op een tapasmanier heerlijke gerechten. Aanrader als je in Reyk bent!
Je kunt onder andere Rendier eten. En liquorice bleek ook in Ijsland geen likeur ijs te zijn

Datum van bezoek: augustus 2019
27 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Trendy restaurant met tappas achtige gerechten, waar heel verrassende combinaties tussen zitten. Heel vriendelijke bediening. Zorg wel voor een reservering of kom vroeg !!!

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die ROK Restaurant bekeken, bekeken ook

Reykjavik, Regio Groot-Reykjavik (Höfuðborgarsvæðið)

In ROK Restaurant geweest? Deel je ervaringen!